Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PayPal Betalingsvindue

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Nogle der ved om det virker til wordpress

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

bruger25:

Hej..

Nogle der ved om det virker til wordpress? 

Lige for at præcisere, så virker det på ALLE systemer der benytter PayPal API'et til Express checkout, da alle systemer skal overholde PayPals parametre. Hvis man ikke ved hvad filer det skal ændres i så kan man f.eks Google navnet på det modul man benytter og så "setexpresscheckout":

søgning:"prestashop setexpresscheckout"

Ved at kigge lidt på resultaterne kan man se navnet på filen som nævnte parametre skal ændres i. For prestashops kan det enten være process.php eller paypal_express_checkout.php   

Fra Danmark
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for hjælpen.

Hvad er forskellen på express og normal paypal?

Og kan man gøre så det går i overlay på vores side i stedet for ind på papyal side?

Hilsen

Lasse

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Huda Thebit:

hmm har lige opdaget noget. Det virker fint, men nu er det ikke længere valgfrit at oprette paypal konto. Man skal nu oprette konto… hmm

update: jeg glemte at tømme cachen, det virker fint nu :-D

Cachen er ligegyldig hvis du husker at ændre BEGGE parametre;

Du skal huske OGSÅ at ændre solutiontype, det er den der styrer om man skal have en PayPal konto.

SOLUTIONTYPE=Sole

 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

bruger25:

Hej.


Tak for hjælpen.


Hvad er forskellen på express og normal paypal?


Og kan man gøre så det går i overlay på vores side i stedet for ind på papyal side?

 

Hilsen

Lasse

 

Det er simpelthen for omfattende at gå igennem her på Amino debatten, men informationen findes her:

https://developer.paypal.com/webapps/developer/docs/classic/

Ang. overlay så tilbydes det i 2 former, Direact Payout API (Kun for USA) og så for digitale tjenester (f.eks. en e-bog som leveres med det samme). Den sidste løsning kan evt. ændres til at være alle varer, men tror det er imod PayPal politikken, uden at være sikker.

 

 

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer og god påske alle sammen

Jeg vil gerne bruge det indbyggede PayPal modul, der følger med Woocommerce og på denne måde slippe for et ekstra plugin. Men jeg kan simpelthen ikke få gæste checkout til at fungere, så kunde kan betale med kreditkort uden at oprette PayPal konto. Jeg har søgt efter "SetExpressCheckout.php" men filen findes ikke i Woocommerce, og kan ikke rigtig finde den rigtige fil, hvor jeg kan ændre solutiontype og billing som nævnt tidligere i tråden. 

Jeg kan sagtens få gæste checkout til at fungere sammen med et andet PayPal plugin, men selve checkud processen bliver noget rodet med dette plugin installeret. Håber at nogen kan hjælpe mig med at finde filen :)

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristinn

Mine google søgninger fortæller også at filen skulle hedde "SetExpressCheckout.php" i Woocommerce, så det er underligt, kan den ligge i nogle andre mapper?

Hvis du finder filnavnet eller andre gør det, så skriv det endelig her i tråden så andre kan bruge informationen.

God Påske

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er desværre også en af dem, der er ramt af ewire's konkurs.... Overvejer også Paypal i det mindste som en start. Nogen, der kan hjælpe mig med med at få det sat op i Prestashop 1.5, så ville jeg være rigtig glad :-)

Skal jeg oprette en konto først inde på Paypal.dk ?

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smilla

Det her er en tråd hvor vi udelukkende diskutere opsætning til PayPal betalingsvinduet, du vil få meget mere respons hvis du opretter et nyt emne under e-handel afdelingen af Amino.

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, har jeg gjort :-)

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)