Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kameravalg.dk har fået ansigtsløft - Ris og ros

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

Hej Henrik

Du har før været meget behjælpelig i de indlæg jeg har oprettet.

- Derfor vil jeg gerne rette spaceringen i dit logo + størrelsesforholdende mellem bomærket og teksten.

... Det ser lidt trykket ud deroppe og jeg er sikker på nogle små ændringer vil gøre underværker

Hvis du bare vil sende mig logoet i .ai format (eller .eps) så skal jeg nok lige rette det til for dig.

(Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget som helst)

Tusind tak for det fine tilbud, er jeg MEGET glad for Smile ....

Desværre har jeg kun logoet som noget .pgn (Fiverr.com) logo, så ved ikke om du kan gøre ret meget ved det ? - Uanset hvad skal du ihvertfald have mange tak for tilbud.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Fredslund Hansen:

Jeg synes at det ser lidt mærkeligt ud med logoet som har blå baggrund, og så en sort bar lige ved siden af. Har du prøvet at have lave samme farve hele vejen over?

Hejsa

Har ikke prøvet at lave det samme farve hele vejen over ... Syntes egentlig det ser okay ud, men vil da lige prøve det ved lejlighed og se resultatet inden jeg afviser noget.

 - Takker for svaret både fra dig og Simon Yes

Har desværre ikke lige haft tid til at kigge på så meget mere siden sidst, men håber at kunne få presset lidt tid ind her senere i aften/nat .... Sådan en side æder mere tid end forventet Smile

Go påske til alle Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Tusind tak for det fine tilbud, er jeg MEGET glad for Smile ....

Desværre har jeg kun logoet som noget .pgn (Fiverr.com) logo, så ved ikke om du kan gøre ret meget ved det ? - Uanset hvad skal du ihvertfald have mange tak for tilbud.

Du har heller ikke fået en .svg eller .pdf udgave?

... Det bliver desværre en større opgave hvis du ikke har logoet i vector format...

Problemet ligger i at typografien er afrundet, afrundede typografier fungerer ikke godt med en lav spacering - der er nødt til at være noget mere luft...

- Spaceringen er teknisk set nogenlunde rigtig (ensartet) men pga. den afrundede skrifttype skaber det nogle problemer for øjet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Her er min feedback:

Du har i bunden et stykke code fra din google analytics, som du brude få embeded korrekt.

Under et indlæg, så ville jeg sætte relaterede produkter under kommentarerne, hvis du ønsker at der kommer aktivitet omkring dette.

Teksten i din slider/article previewer på forsiden er ikke ret indbydende, da den er kedelig og falder meget ind med andre elementer (stylingen).

Prøv med varierende content i dine sidebars - Det er kedeligt at se på det samme på samtlige sider.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej... rigtig flot forbedring :)

Men du mangler noget call to action på din side hvis jeg skulle komme med en bemærkning :)

Det er jo en tydeligt affiliateside - så nogle grønne knapper med køb her eller forudbestil her for oven og for neden i dine tekster kunne gøre en fin forskel på konverteringen :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

Du har heller ikke fået en .svg eller .pdf udgave?

... Det bliver desværre en større opgave hvis du ikke har logoet i vector format...

Problemet ligger i at typografien er afrundet, afrundede typografier fungerer ikke godt med en lav spacering - der er nødt til at være noget mere luft...

- Spaceringen er teknisk set nogenlunde rigtig (ensartet) men pga. den afrundede skrifttype skaber det nogle problemer for øjet.

Har desværre intet i vector format desværre .... Men jeg siger ihvertfald tusind tak for tilbudet stadig, rigtig venligt Yes

Følger lige op på alle svar snarest, har bare lige en del projekter der lige skal i første række, men har ikke glemt de ting der er nævnt Smile

 - Endnu engang tusind tak for alle der har svaret, RIGIG gode ideer, forslag samt ændringer jeg vil følge op på.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Fra  Emil Klindt Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg synes det ser rigtig godt ud, og ikke mindst meget mere proffesionelt. Dog vil synes jeg personligt det ser bedre ud hvis man laver menu farven hele vejen over, så den går fra dette:

 

Til dette:

 - dog blot et forslag. Den er ser generelt virkelig flot ud :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for svaret Emil, det er blevet nævnt tidligere, men har indtil videre ikke helt fundet ud af hvordan jeg laver det om.

Generelt har jeg ikke haft meget tid til siden, lige blevet færdigt med et 1500+ ords gæsteindlæg og imorgen står den på test af objektiver fra Smartlens.dk.

Satser på at få tid i næste uge til at ofre lidt tid på siden, for der er stadig nogle af alle de super forslag jeg ikke har nået at se på.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder og arbejder på at få fremvist nogle af mine faste artikler lidt bedre som en del har spurgt mig omkring ikke var en ide.

Kæmper lidt med mit theme, men har nu prøvet at smide 3 tekst bokse direkte ind under min nyheds slider, fungere det helt tåbeligt ?

http://kameravalg.dk/

 - Arbejder med at få dem dels ind i størrelse, samt lidt mere markeret så de ikke bare glider sammen med nyhederne under, driller mig dog en del.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)