Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kameravalg.dk har fået ansigtsløft - Ris og ros

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tusind tak for dit super fine svar, virkelig fedt ! ...

Helt til at starte med at jeg egentlig mest glad for at du ikke ser siden som en rendyrket affiliate side, at lave en spændende side med brugbar information har hele tiden været målet. Vil da godt kunne optjene til en lille rejse på affiliate med tiden, men har ikke ønsker om at der skal være reklamer for hver 2. linje.

1: Det med mest sete sider/indlæg har jeg også tænkt over, især pga der fx har været "forside", "kontakt" "Om" som de mest læste på samme tid i denne uge. Skal lige have set på noget plugin hvor jeg kan lave "Udvalgte artikler" eller lign istedet for, tror du har ret i at det vil fungere bedre. 

2: Havde jeg ikke selv lagt mærke til, men kan godt se at tekst/billed står MEGET tæt sammen - Bestemt en punkt jeg har skrevet op. 

3: Er igang med at undersøge hvilke muligheder jeg har oppe i det område, men RRS feed havde jeg faktisk aldrig tænkt på. Det handler nok mest om at jeg ikke selv benytter det, men det skal da klart kigges nærmere på. 

4: Det med min editor blev jeg gjort opmærksom på igår, troede bestemt ikke at andre kunne se den - Den skal klart deaktiveres.

5: Mener ikke at mit theme som udgangspunkt har en indstilling der gør bedre adskillelse muligt, men jeg vil da kigge på det samt evt spørge udvikleren hvis jeg ikke lige finder en løsning. 

6: Find fotograf er også en ganske ny tilføjelse, og det blev egentlig gjort med vilje meget simpelt for at se om der overhoved var en interresse for det. Har en tråd herinde omkring pænere / bedre måder at fremvise dem på, og det med Google maps skal bestemt kigges på. 

7: Ordbogen er kun i sin begyndelse, for der mangler bestemt rigtig mange udtryk samt informationer derinde. Pt sidder jeg og arbejder på en Guide til de forskellige objektiv fatninger producenterne bruger, fx Sony A samt E Mount og forskellene. Efter denne guide er planen at få lavet en "Objektiv betegnelses guide" hvor der kommer information om hvilke der er til Full Frame, hvad VR betyder på et objektiv osv. 

8: Kan godt ske at du har ret i at der kan komme for mange underpunkter, og det vil fungere bedre at blive ledt videre fra en "hoved" side omkring emnet, og linke til de andre sider herfra. Det vil jeg da lige lege lidt videre med. 

Jeg siger ihvertfald TUSIND tak for et super godt svar, med rigtig mange punkter jeg ikke selv havde tænkt på. Dette er mit første seriøse forsøg på en hjemmeside, og dengang jeg startede havde jeg mere interresse end viden omkring kamera osv. Så siden udvikler sig nok også lidt i takt med at jeg lærer mere, hvilket man helt sikkert også vil kunne se nogle steder. 

Syntes dog jeg sidder i den dejlige situation at jeg stadig har lyst og ideer til at få tilføjet langt mere til siden end den indeholder nu. Der er planer for en facebook side, youtube film der forklare nogle ting mere visuelt, flere test osv, så er kun glad for at føle man er langt fra færdig.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lykkes det at få fjernet den editor ude til venstre (tandhjulet) og datoen oppe i toppen er i første omgang blevet fjernet, dog ikke lige helt fundet hvilke muligheder jeg har deroppe. 

 - De andre ting er stadig skrevet ned og vil blive kigget på.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige af de ting der har været nævnt har jeg kigget på:

- Uret i toppen er fjernet samt tandhjulet til venstre. At få en widget op hvor uret var er pt ikke lykkes endnu, men ikke opgivet. 

- "Mest læste" ude til højre der ofte indeholdt "Forside", "Kontakt" osv er fjernet. Den er nu skiftet ud med "Udvalgte artikler" hvor jeg er igang med at teste lidt forskellige plugins, for at se hvad der ser bedst ud. 

- Gået igang med at få noget mere indhold, samt brugbar hjælp ind på siden. Lige blevet færdig med en 2000 ord guide omkring objektiv fatninger blandt andet, og er igang med næste. 

Det er lige hvad jeg har nået indtil videre, håber snarest at få kigget på de andre punkter nævnt. 

Hvis der skulle være nye input er de selvfølgelig velkomne.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt savne noget mere opdeling på forsiden - Nyheder, kameraer, anmeldelser osv.

Synes "Relateret indlæg" fylder for meget inde i en artikel - Man "opdager" ikke lige så nemt, at der er mulighed for at kommentere.

Ved "Fotografer" kunne du måske lave en Google Maps, hvor du viste de forskellige? På den måde kunne man nemt og hurtigt finde den der var tættest på.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot forandring!

Jeg har et par kommentarer:

- Dit favicon viser et wordpress logo. Der findes plugins der nemt kan skifte det ud.

- Du har et par grammatiske fejl på "Om siden".

- Er kalenderfunktionen i bunden nødvendig? Kunne evt. udskiftes med en "Følg os på Facebook og Google+"-funktion.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Jeg kunne godt savne noget mere opdeling på forsiden - Nyheder, kameraer, anmeldelser osv.

Synes "Relateret indlæg" fylder for meget inde i en artikel - Man "opdager" ikke lige så nemt, at der er mulighed for at kommentere.

Ved "Fotografer" kunne du måske lave en Google Maps, hvor du viste de forskellige? På den måde kunne man nemt og hurtigt finde den der var tættest på.

Takker for svaret :-) .... Du kan have ret i at der ikke er så meget kategori opdeling på forsiden, og det er noget jeg skal have set på om det kan gøres bedre. 
Omkring de relateret indlæg har jeg prøvet at fjerne ting som dato samt udsnit af teksten. Nu er der kun billede samt overskrift, hjalp det ikke
noget ?
Det med fotografer og Google Maps er også blevet nævnt tidligere, og er et punkt der er noteret. 
Tusind tak for feedback Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Juhl Jakobsen:

Rigtig flot forandring!

Jeg har et par kommentarer:

- Dit favicon viser et wordpress logo. Der findes plugins der nemt kan skifte det ud.

- Du har et par grammatiske fejl på "Om siden".

- Er kalenderfunktionen i bunden nødvendig? Kunne evt. udskiftes med en "Følg os på Facebook og Google+"-funktion.

Hejsa.
Det med favicon blev også nævnt tidligere, og har nu fået det rettet efter bedste evne. 
Vil lige prøve at læse Om Siden igenne, det efterhånden længe siden så kan da nemt ske der er lidt fejl - Takker. 
Kalender funktionen er ikke nødvendig, og fungere nok en smule som "fyld" pt .... En facebook side er planlagt, men har valgt at lige få helt styr på det nye design først. Det er efterhånden gået hen og blevet en lille hobby side der tager en del tid Smile
- Tusind tak for svaret Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Henrik

Du har før været meget behjælpelig i de indlæg jeg har oprettet.

- Derfor vil jeg gerne rette spaceringen i dit logo + størrelsesforholdende mellem bomærket og teksten.

... Det ser lidt trykket ud deroppe og jeg er sikker på nogle små ændringer vil gøre underværker

Hvis du bare vil sende mig logoet i .ai format (eller .eps) så skal jeg nok lige rette det til for dig.

(Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget som helst)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det ser lidt mærkeligt ud med logoet som har blå baggrund, og så en sort bar lige ved siden af. Har du prøvet at have lave samme farve hele vejen over?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig vellykket 'ansigtsløft' - Stort tillykke med det! Smile

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)