Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af virksomhed som udvikler spil, apps, websites og andet software.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle i dejlige mennesker her på Amino.

jeg har planer om at lave en virksomhed som udvikler både spil, programmer, apps og websites. jeg har i tankerne at jeg vil side og arbejde i min fritid hvor jeg ikke studere. men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte og om jeg skal registrerer f.eks. eksport da jeg nok kommer til at sælge ud af landet. jeg ved heller ikke hvilken branche kode som jeg skal vælge. jeg har kigget for at se om der var noget som  passede til men syndes ikke jeg kunne finde en. jeg er heller ikke sikker på om det skal være en enkeltmandsvirksomhed for jeg er lidt usikker på hvor bekymret jeg skal være for at hæfte for al ting selv. jeg vil også vide om jeg har mulighed for at skifte fra enkeltmandsvirksomhed til f.eks. A/S senere eller er der udelukket. jeg vil også vide om der er nogle faste udgifter man skal betale som virksomhed.

håber i kan hjælpe mig med at få svag på nogle af de her ting som plager mig. i må også meget grene sige til vis der er noget andet man skal være opmærksom på når man skal lave en virksomhed som udvikler software, spil, apps  osv.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs evt HER om overvejelser - personlig virksomhed eller selskab som kommer ind på for og bagdele og det mere praktiske

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for linket det er til stor hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)