Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektronisk fakturering - hvad er mulighederne ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Hvilke muligheder er der når man skal fakturere elektronisk til bl.a. det offentlige?

Jeg kender til den manuelle på virk.dk og derudover sproom.dk men er der alternativer som er enten gratis eller koster et beskedent beløb ?

Pt. bruger vi indscanningsbureau men vil gerne skifte til en løsning som f.eks. sproom, men vil gerne tjekke om der er alternativer vi ikke kender til så vi vælger den helt rigtige...

Anyone ?

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Der er flere af økonomisystemerne f.eks e-conomic, Billy's Billing og andre som har det i deres standard løsning.  Hvad bruger du der?

mvh Antonio

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger fakturaservice.dk og den er vi meget glade for. Det koster et lille beløb pr. gang, men systemet "husker" vores EAN-numre og vores forretnings-oplysninger, så jeg ikke skal starte fra scratch hver gang...

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Prøv at kig på vP Faktura fra www.vipilon.dk . Professionel udgaven kan sende både e-Faktura og e-Kreditnota. De første 10 sendinger er gratis, og herefter afhænger prisen af antal forudbetalte klip.F.eks. koster det 3 kr./gennemført sending ved forudkøb af 100 sendinger.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, jeg skulle måske lige tilføje at vi bruger C5 som økonomisystem og den løsning vi vælger skal kunne opsamle OIOXML data fra C5 og sende fakturaen automatisk.

Jeg har testet sproom løsningen og det fungerer fint.
Eneste problem jeg har med den er at det koster 79,- om måneden at have adgang til afsendte fakturaer i længere tid. Det er lidt dyrt i betragtning af hvor ofte vi bruger det.

Alternativet er hvis der er andre tilsvarende muligheder som er billigere for os - ellers evt. at bruge den gratis version sproom har hvor vi så kun har adgang til afsendte fakturaer i 30 dage

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 30. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Du skal bruge VAX NemHandel fra mySupply. Det er meget brugervenligt, og der findes forskellige løsninger. Man betaler et årligt abonnement, men så er det gratis at sende op til 10.000 fakturaer. Rigtig god løsning! Se evt. mere: www.mysupply.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

vi sender faktura fra summa summarum via. http://xomilo.dk/ Det koster 360 kr pr år incl. 200 fakrura

Mvh. Klaus Kirkegaard

Cyberimport perler til smykker  

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo

Har du fået styklister i programmerne?

Johnny

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Desværre ikke. De enkelte varer lægges på fakturaen hver for sig.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)