Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er betalende betatester på Dinero - og utryg?!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej - jeg er begyndt at bruge Dinero.

Det er meget overskueligt og det er en leg at bogføre ud fra bilag - da jeg lige forstod, at hver bilag jeg posterer, skal slettes i min kassekladde fra banken, fordi der ellers sker en dobbeltbogføring. Jeg har haft modstand på at bogføre siden jeg blev selvstændig i 1997, men nu har jeg taget tyren ved hornene på grund af Dinero. Jubii!

Når det så er sagt, så oplever jeg at blive ret utryg ved systemet.

Jeg oplever, at kassekladden fryser og ikke vil gemme. Det sker jævnligt.

Jeg har oplevet at systemet - selvom jeg havde gemt kassekladden inden jeg lukkede browseren - af sig selv havde skiftet nogle konti ud med en anden konto. Jeg sad i går og gennemgik hele kassekladden igen igen for at rette det. Og nu begynder systemet at lave dobbeltposteringer - der var to af mine kassekladdeposteringer, som stod der to gange i går.

Jeg skrev til supporten og de forklarede, at det var fordi jeg havde for mange linjer i kassekladden - jeg må fremover kun arbejde med 50 af gangen.

Jeg har klaget, men måtte selv foreslå en kompensation, hvortil jeg så fik en måned gratis. Men jeg er ikke en glad kunde nu. Jeg føler mig utryg.

Hvis systemet er så ustabilt, der hvor jeg kan SE, at det er ustabilt, hvordan hulen er det så ikke under hjelmen, hvor tingene er skjult. Jeg føler mig som betalende betatester og supporten er IKKE hjælpsom - tværtimod får jeg en oplevelse af, at det er mig, der er problemt. Det ligger i kommunikationen naturligvis, men det er skidt - for jeg kommer fra E-conomic, hvor jeg - SELV om jeg slet ikke selv bogfører, altid kan blive ringet op af en sød pige, som giver mig forståelse, hjælper mig med ikke at føle mig dum eller forkert og med tålmodighed forklarer hvordan jeg håndterer systemet.

Udover det, så havde jeg lavet en fejl 40 - jeg havde bogført en ydelse fra udlandet som "fremmed arbejde", hvilket betød, at der kom dansk moms på. Supporten kunne ikke forklare mig hvad jeg havde gjort galt, men blev ved med at insistere på, at det der var galt var, at jeg ikke havde firmaets CVR nummer skrevet ind i Dinero. I min sidste mail udveksling med Dineros support, blev jeg informeret om, at de fremover ikke må svare på bogføringsspørgsmål, men kun systemspørgsmål. Men sådan en ting som dette, tror JEG jo, er en systemfejl og skriver til supporten - og jeg er af den holdning, at det er supportens opgave at kigge på posteringen og hjælpe mig til at se, at det er forkert som jeg har bogført den. Systemet er lavet for at gøre det nemt for små selvstændige, som jeg har forstået det - og deri ligger også, at Dineros support skal være imødekommende ift bogføringsmæssige fejl - vi ER ikke bogholdere.

Derudover synes jeg ikke jeg kan se, at der nogen steder opgøres den moms jeg skal betale til Skat for de ydelser jeg har købt i udlandet - jeg spurgte Martin Thorborg inden jeg skiftede om systemet kunne håndtere udenlandske ydelser og han svarede bekræftende.

Endelig er systemet ikke gearet til, at det er sådan, at jeg kun kan trække den moms fra som momsindtægterne svarer til i firmaet - jeg har både momsede og momsfrie ydelser. Det betyder, at når jeg skal afregne moms for 1. halvår, vil beløbet blive forkert.

Jeg føler mig ret modløs og utryg og ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op. Jeg håber, at der er andre som har haft lignende oplevelser og som kan fortælle mig hvad de har gjort.

Mange hilsner

Mette

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Mette

Er i sommerhus og svarer med tlf., derfor lidt kort svar.

Det lyder meget mærkeligt det du oplever. Har du tid til at komme forbi vores kontor med den pc du bruger, så vi kan se præcis hvad der sker?

Send mig en mail på martin@thorborg.dk så vi kan få dig godt på vej.

Dbh Martin

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg har sendt screenshots til supporten i en lind strøm. Jeg kommer gerne forbi med min PC, hvis kontoret ligger i Kbh, men fejlene kan ikke længere ses - jeg har rette kontiene og fjernet dobbeltposteringerne, for jeg skal jo have lavet mit regnskab - er allerede en måned bagud på grund af det her.

Mange hilsner

Mette

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Vi bor på Nørrebro og vi en revisor ansat og jeg sørger for han hjælper dig gratis i mål med regnskabet og så kan prøve at genskabe det du oplever.
Mail mig og vi får dig hjulpet asap.

Dbh Martin

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak, det gør jeg :)

Mette

Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er eddermame god stil Martin!

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for supergod behandling - som sædvanlig. Rasmus var sød og nem at forstå og vi fik styr på det. Ikke sådan som vi havde ønsket, men til gengæld fandt vi ud af noget andet som måske fører noget meget positivt med sig.

Jeg er glad for, at i fik løst udfordringerne med systemet!

Tak for hjælpen og fortsat god vind med alle "børnene" :)

Mette

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)