Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DiSC profil "litteratur

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 04:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! :-)

Jeg er cand.merc studerende på SDU, hvor jeg studerer ledelse. I forbindelse med et fag (Coaching) fik vi lavet en DiSC-profil. Jeg fik lavet en tilbage i 2010 af Markman Konsulenterne ,da jeg forlod min tidligere arbejdsplads.

Jeg er nu på jagt, ikke efter en direkte certificering, da jeg som sagt er studerende og ikke har vildt meget at gøre med, men efter litteratur der giver et prej om hvordan man bygger et lille survey op og herefter beregner arketyperne.

Jeg har fundet en, som jeg måske tror kan hjælpe, men jeg er ikke sikker, hvorfor jeg tænker, at I herinde måtte have en erfaring med den eller noget andet. :-)

Bogen jeg har fundet frem til hedder :
"The Essential DISC Training Workbook: Companion to the DISC Profile Assessment"

Håber der er en venlig sjæl eller to der kan hjælpe. Jeg har som baggrundsviden læst "The emotions of Normal people" Der ligger en god basis for hvad DiSC er i dag! :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

PatrickPetersen:
Jeg er nu på jagt, ikke efter en direkte certificering, da jeg som sagt er studerende og ikke har vildt meget at gøre med, men efter litteratur der giver et prej om hvordan man bygger et lille survey op og herefter beregner arketyperne.

Hej Patrick,

Hvad er det, du egentligt ønsker?

Et survey, der beregner arketyperne er jo det EXACT samme som en test. Så hvis du ønsker en test, der ikke skal være en test, hvad er det så at du vil frem til - og hvorfor er det, at du vil opfinde den dybe tallerken endnu engang.