Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotoalbum/film - Grundlag?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg arbejder pt. på at starte en mindre hjemmeside, hvor jeg vil tilbyde at lave en lille film ud fra folks fotoalbums, som de gerne vil huske.

&feature=youtu.be">

&feature=youtu.be

Vi kender det formentlig alle. Ved store begivenheder som rejser, ferier, konfirmationer, bryllupper, fødselsdage mv., hvor man får taget en masse gode billeder af begivenhederne. Herefter får man enten lagt dem ind på sin pc eller man får måske endda lavet et fysisk fotoalbum. Fælles er at man typisk får kigget billederne igennem kort tid efter, hvorefter billederne bliver gemt på hylden eller computeren uden at man får kigget mere på dem.

Derfor vil jeg tilbyde, at lave en lille film for folk over deres oplevelser, som man gerne vil huske. En lille film, som gerne skulle gøre det mere "levende og spændende" at se ens billeder, og samtidig en lille film, man hurtigt vil kunne finde frem og opleve ens gode tider

Jeg vil dog gerne høre inputs fra andre. Er ideen noget man vil betale for eller? Umiddelbart tænker jeg at det skulle fungere på den måde, at den enkelte får mulighed for at vælge setup, sange mv., således at der kommer et personligt præg.

En pris vil formentlig komme til at ligge på ca 350 kr. - muligvis mindre.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Forkert link i tråden, og kan ikke få lov at ændre i min oprindelige tekst. Derfor en ny tråd.

Inputs?

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen med indspark?

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har lyst til at komme med inputs? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)