Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger råd om ophavsret (kopiering af tekster)??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Agedrup
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  tingtilkager.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg søger råd fra en der kender ophavsretsloven (om kopiering af tekster)..

Skriv din mail til mig og jeg vil kontakte dig.

Håber der sidder en venlig sjæl derude et sted og vil give mig lidt råd med på vejen;-)

God lørdag

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kageelsker:

Hej herinde

Jeg søger råd fra en der kender ophavsretsloven (om kopiering af tekster)..

Skriv din mail til mig og jeg vil kontakte dig.

Håber der sidder en venlig sjæl derude et sted og vil give mig lidt råd med på vejen;-)

God lørdag

Ca. 97.100 resultater (0,34 sekunder)  simpel Google.....

Men hvorfor ikke få svar her, så andre kunne drage nytte af det også  - det er jo sådan set det der er meningen med Amino debatforum!

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Maack & Partnere Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kageelsker Smile

Jeg vil med glæde gerne kort besvare de spørgsmål du måtte have. Du er velkommen til at sende mig dine spørgsmål i en mail, så vil jeg forsøge at besvare dig hurtigst muligt.

Mail: db@mplaw.dk

Med venlig hilsen 

Dean

v/Maack & Partnere

Fra Agedrup
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  tingtilkager.dk Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Sagen er den: -Jeg er blevet stævnet. Sagsøger påstår jeg har kopiret noget tekst fra hans hjemmeside (godt nok ligner teksterne meget hinanden-men det re også samme branche) Det drejer sig om max. 10 linjer i alt fordel på 2 steder. - jeg har ikke kopiret det, men det kan jeg jo ikke bevise;-( Men han kan jo heller ikke bevise at jeg "har"!! Vi har skrevet lidt sammen via retten, og det sidste brev han skulle svare på, skulle omhandle bevis materiale, både på at jeg "skulle ha kopiret" og det vederlag han kræver.. Det gør han ikke, det eneste han kommer med er at print screen på at teksterne ligner hinanden, og så nogle love og regler inden for det, bla. e-puscher.dk (dette syntes jeg jo ikke er bevis nok.) Da jeg, hånden på hjertet, ikke har kopiret teksterne, ønsker jeg selvfølgelig retfærdighed. (Det skal dog siges at, iflg. fødevarestyrelsen, skal man være registreret hos dem, og "reklamere" med det på sin hjemmeside/facebook side, på forsiden. Jeg har så haft kontakt med dem, hvor de kan oplyse mig at sagsøgeren IKKE er reg. ved dem, og derved ikke må lave kager på bestillinger, som han (eller det er konen) der gør det. Så siden er ved i bund og grund ulovlig??) Jeg følger alle love og regler, da jeg skal og vil være real over for kunderne, mig selv og SKAT, og selvfølgelig fødevarestyrelsen.. Jeg står nu og skal svare på den sidst ankommende brev, altså hvis jeg har mere til sagen og ikke vil "tabe", er det nu jeg skal komme med det.. Men der er jo ikke SÅ meget at sige til det,da jeg IKKE har kopiret det, MEN dette kan ikke bevises.. Jeg mener jo heller ikke at han kan bevise noget jeg ikke har gjort..
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)