Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til større salg!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

 

Jeg håber lidt I kan hjælp mig i denne situation!

Jeg sælger via min hjemmeside www.dc-audio.dk radioer, lyd, multimedia og navigation.
Der er ca 40-50 unikke besøgende hver dag. Dette er måske ikke meget! og det kan I have ganske ret i!
Problemet er mere at selvom der kommer et par stykker ind, køber de desværre ikke noget!

Er der nogle venlige sjæle som kan give mig nogle tips&tricks til hvad jeg kan gøre?

Det skal lige siges, at jeg har links på bilgalleri og på den blå avis. Derudover har jeg også sendt et gavekort til alle kunder med 10% rabat på andet køb. Men lige meget har det hjulpet!

Jeg kan ikke selv mere se hvad det er jeg skal gøre, så jeg håber at I kan hjælpe mig!
Ris og Ros modtages gerne med kyshånd!

 

På forhånd tak!

Med Venlig Hilsen,
Benjamin Bjerring
Danish Car Audio
www.dc-audio.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Benjamin

Det er ellers en fin shop du har :·)

Generelt set er konverteringsraten på mellem 1 og 4 %. Hos os er den 2,8 %. Det vil sige at når der er 100 besøgende er der 2,8 af dem som køber noget.  Så her skal du i første omgang nok have mere tålmodighed :·)

Derudover er der naturligvis altid nogle steder man kan optimere for at forbedre konverteringen. Umiddelbart vil jeg selv have svært ved at vente en til to uger på at få noget som jeg har bestemt mig for at købe. Så selv om det er smart at leverandørerne sender direkte, og man ikke behøver have lager, så tror jeg også at det kan være med til at nogle kunder smutter igen pga utålmodighed. 

Der er mange steder man kan tage fat - dette var bare lige lidt input herfra.

Mange hilsener Helle 

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin, et par ting falder mig for øje når jeg er i din shop:
1. Hvorfor skal jeg oplyse om jeg er mand eller kvinde for at kunne handle, det er da fløjtende ligemeget, hvis jeg skal have en højttaler.
2. Leveringstiden...jeg ville ikke vente 14 dage på min vare når jeg kan finde den andre steder, hvor den er på lager.

Kom jeg til en webshop og skulle købe en vare og varen ikke var på lager så tog jeg den næste shop, viste det sig så at alle shops havde en leveringstid på 14 dage kunne det da godt være jeg kom igen, men når jeg så for at handle skulle fortælle dig om mit køn...ja så er jeg ham der er smuttet.

Det er selvfølgelig ikke alle der er som jeg, men mange er.
Håber du kan bruge det til noget.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin !

 

Min mand er passioneret bruger på www.caravelle.dk og jeg ved at de bruger ALT muligt udstyr for at gøre deres "kære små biler" toptunede med lyd og navigation, så måske du skulle kigge rundt på forskellige bilmærker og se om de ikke har hjemmesider og klubber hvor tilbud som 10% eller mængderabat  måske ville batte. Der kan vel ikke ske andet end at man får et nej og måske er du heldig at få foden ind et sted.

Jeg har haft meget lidt udbytte af en ellers forholdsvis dyr annonce på DBA, men hvad med shoplink eller e-manden ? der kan du annoncere gratis eller ihvertfald meget billigt og så er der jo google adwords hvor du kan prøve i en kortere periode evt. med forskellige budgetter for at få flere besøgende ind ;-) 

Det var vist lige hvad jeg kunne byde ind med ;-)

 

Mange hilsener

 

Stine Roldgaard

www.skosnuden.dk

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne takke for jeres svar til at starte på!

Jeg har egentlig kun lige noget at sige til Notebookonline.dk og House of Kids:
Vi er slet ikke uenige om at leveringstiden kan have skylden! Men hvis jeg skulle have et lager, skulle jeg nok stoppe alt det jeg gør ved siden af.

Men tak for dine kommentarer!
Jeg vil lige se om jeg ikke kan få fjernet det med kønnet! og så må jeg lige overveje det med lageret.

Med Venlig Hilsen,
Benjamin Bjerring
Danish Car Audio
www.dc-audio.dk

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej stine!

Det kunne være jeg lige skulle prøve det!

Med hensyn til mere reklame, så er jeg ved at være over mit budget.. men ja.. nogle gange må man sq lige ofre sig..
Men tak for de rigtig gode råd! :)

Med Venlig Hilsen,
Benjamin Bjerring
Danish Car Audio
www.dc-audio.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Adwords, hvis ikke du har dette så skynd dig at få oprettet det. Opret så en annonce for hver enkelt produkt, jeg ved at din slags produkter er noget som der søges direkte på, dvs fx. søger folk på google efter "Pioneer DEH 1900MP" dvs dette produkt kunne der oprettes en annonce for som sender brugeren direkte hen på den side med dette produkt. Denne slags reklame er yderst billig og klart den mest effektive alround markedsføring du kan lave. Du betaler jo kun pr. klik og har du en leveringstid som der står ved flere af dine produkter på 1-4 dage, så kan du ikke andet end komme til at sælge en del der.

Med hensyn til dine produkter så ved jeg desuden at folk nemt kan tjekke priserne rundt omkring, og derfor skal du også vide at er dine priser højere end andre uden at kunderne har nogle umiddelbare fordele hos dig, jamen så taber du salget.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej,

 Tak for rådet :) Jeg vil lige tage et kig på det!

 Med Venlig Hilsen,
 Benjamin Bjerring
 Danish Car Audio
 www.dc-audio.dk


 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)