Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekster der giver en kø af kunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan forvandle hvilken som tekst fra et tørt og kedeligt produktdatablad til et velsmurt salgsapparat, baseret på et nuanceret, men ukompliceret sprog. Helt uden tricks og tryllerier, således at kunder forstår hensigten, og handler hos dig.

Jeg kan skrive en fængende, ukompliceret og jordnær tekst til nyhedsbreve, salgsbreve pressemeddelelser, annoncer, produktpræsentationer, intern kommunikation og en god vejledning.

Jeg skriver og sender et budskab, der får kunder til at købe varer fordi de forstår indholdet i teksten med det samme, fordi det er et ærligt og kontant sprog, ikke nogen mirakuløse hokus pokus løsninger, pakket ind i højtflyvende vendinger og smarte ord, som produktets brugere og købere blot forvirres over, og derved nærer mistillid til.

Jeg skriver teksten så præcist, at modtageren forstår budskabet således at de ikke tøver eller tvivler på udbyttet i jeres produkter. Modtageren forstår det konkrete budskab med det samme, således at der ingen fejlagtig information er, vedrørende firmaets produkter.

Jeg kan skrive en god punchline - ramme situationen i én sætning for at skabe opmærksomhed der kan huskes om produktet. Fordi de bedste slogans huskes i lang tid.

Jeg kommer med ideoplæg til sproget i jeres brochure, på jeres hjemmeside, i jeres produktbeskrivelser samt andre relevante skrivelser hvor et levende, varieret, nuanceret men letforståeligt sprog er nøglen til at skabe profit for virksomheden, således at alle vinder.

Jeg vil fortælle allerede kendte oplysninger på en så anderledes måde, at teksten fanger og vækker ny interesse for nye og gamle kunder, således at teksten er tidssvarende, nutidig, og tilpasset brugernes læsekompetencer. Men alligevel den samme tekst, blot med et mere nuanceret indhold.

Jeg kan gennemskrive en kompliceret og snørklet tekst til et ligefremt og let forståeligt sprog, således at der ikke opstår forvirring om hvad produktet kan, hvem det er til, og hvordan det har en væsentlig større nytteværdi for kunden, end først antaget.

 Mvh

Bo Bertelsen

hr.bo.hansen@gmail.com

Tlf. 26359040

Fra Vanløse
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Bo

Bare et velment råd. Du sælger din pen - så dit skrevne opslag burde sidde lige i skabet. Men det halter lidt, synes jeg. 

1) Show it don't tell. Du er god til at finde på slogans, siger du. Kan du komme med et eksempel?

2) Dit budskab kunne vel være i et tweet - hvorfor skrive så langt?

3) Det er ikke helt godt med kommaerne.

Selv pokkers dygtige tekstforfattere kan have svært ved at skrive om dem selv. Derfor håber jeg, du tager imod mit input med oprejst pande. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Tusind tak for dine råd:) De er ret konstruktive, så det sætter jeg meget stor pris på.

Du har ret med Show it don´t tell. Jeg burde have lagt nogle op.

Jeg har valgt at skrive et langt indlæg ud fra en overbevisning om, at langt er bedre end kort.

Du har ret med mine kommaer, jeg vil være hudløst ærligt og indrømme de kan drille lidt. Jeg arbejder pt med nogle bøger om Dansk grammatik, så jeg kan blive bedre.

Naturligvis tager jeg imod dit input, fordi jeg finder det konstruktivt :)

Mvh

Bo

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)