Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messehjælp - frivillig og lønnet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har simpelthen svært ved at finde svar på mine spørgsmål ang. frivillig messehjælp.

Om ca. 14 dage skal jeg på messe og får ansat en hjælper på ren provision til 2 af dagene.

Da jeg har behov for mere hjælp og ikke har de store penge at gøre godt med, har min mor (førtidspensionist), veninde 1 (kontanthjælp), veninde 2 (barsel) og veninde 3 (helt almindeligt lønnet) tilbudt at hjælpe mig - gratis og helt frivilligt.

Kan jeg godt bare have dem til at hjælpe mig frivilligt, eller skal jeg lave arbejds kontrakt på dem alle? Og i så fald - er der noget særligt jeg skal være opmærksom på hvis jeg laver arbejds kontrakt til alle med en ren provision på fx 5%?.

Da der er under 14 dage til messen håber jeg på hurtigt svar :)

På forhånd mange, mange tak! :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Carina Vestergaard:
Da jeg har behov for mere hjælp og ikke har de store penge at gøre godt med, har min mor (førtidspensionist), veninde 1 (kontanthjælp), veninde 2 (barsel) og veninde 3 (helt almindeligt lønnet) tilbudt at hjælpe mig - gratis og helt frivilligt.
uden at læse i detaljer så absolut nej. Kontantjælp og formentlig barsel ville jeg udelukke - skat vil tro de får sorte penge eller andet . Så en helt almindelig lønnet - kan sikkert fungere mod du siger det er mulig provision. Du skal føre logbog over de mennesker der hjælper time for time de er der og ha den hvis skat kommer  men der skal absolut ikke være en på kontant hjælp imellem - og barsel er jeg for usikker til at turde svare på - kender heller ikke personens barselsordning

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)