Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 49 ud af 49 (488 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Svend Erik

Jeg forstår simpelthen ikke at du reklamerer for et selskab med så dårlige regnskabstal og et registreringsområde der intet har med betaling at gøre (http://www.proff.dk/firma/selskabet-fem-aps/glostrup/engroshandel-og-detailhandel-herunder-ogs%C3%A5-firmaer-der-udf%C3%B8rer-reparation-af-motork%C3%B8ret%C3%B8jer-og-motorcykler/15555811-2/) i en tråd der omhandler en betalingsudbyders fallit og kundernes økonomiske tab.

Var det ikke bedre at finde et sted hvor folk ikke lige havde brændt fingrene, ved at prøve at spare penge ved at bruge den lille risikable spiller?

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Peter

 

PSP Payment er er ikke en indløser - kundernes penge bliver sendt direkte til en af de indløsere, der er koblet op på systemet.

Folk kan nok selv vurdere, hvad de synes er bedst. QuickPay er meget billig, men der er ikke rigtig nogen service. EPay har kanon service, men det koster også. PSP Payment er så en ny mulighed, Nogle vil helst betale så lidt som muligt, andre vil have høje service og kort behandlingstid.

Bare en mulighed.

 

Mvh

Svend Erik

S5

 

 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Svend Erik Andersen:
QuickPay er meget billig, men der er ikke rigtig nogen service. EPay har kanon service, men det koster også. PSP Payment er så en ny mulighed, Nogle vil helst betale så lidt som muligt, andre vil have høje service og kort behandlingstid.

Det er decideret løgn når du siger: "der er ikke rigtig nogen service". Quickpay har en glimrende service, helt på niveau med epay. Quickpays medarbedjere er servicemindede og kompetente. Dine mange udsagn er lige til en injuriesag, men heldigvis er Quickpay/Thomas ikke typen der bruger penge på advokater, marketing eller en god trustpilot score.

N.B. Jeg har været kunde hos både epay og quickpay.

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:

Svend Erik Andersen:
QuickPay er meget billig, men der er ikke rigtig nogen service. EPay har kanon service, men det koster også. PSP Payment er så en ny mulighed, Nogle vil helst betale så lidt som muligt, andre vil have høje service og kort behandlingstid.

Det er decideret løgn når du siger: "der er ikke rigtig nogen service". Quickpay har en glimrende service, helt på niveau med epay. Quickpays medarbedjere er servicemindede og kompetente. Dine mange udsagn er lige til en injuriesag, men heldigvis er Quickpay/Thomas ikke typen der bruger penge på advokater, marketing eller en god trustpilot score.

N.B. Jeg har været kunde hos både epay og quickpay.

Jeg har også prøvet både epay og Quickpay.
Dette er ikke negativt ment, men jeg må sige at min oplevelse ift. den generelle service de to selskaber imellem, er så den hos EPay er den smule bedre (dog er prisen også den del højere). Omvendt så er Thomas helt inde i hjertet af Quickpay, hvilket ofte skaber nogle tekniske løsning - som er godt for den gæve udvikler.

Hvoromalting er - så tror jeg det vigtige ikke er at pege fingre af hinanden, men at lære af hinandens kompetencer, samt glæde sig over vi har fået endnu en PSP'er i Danmark.
Nu må de næste mange måneder/år vise hvad PSPayments kan byde ind med - måske kan de berige markedet med nye muligheder. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mathias Gajhede:
voromalting er - så tror jeg det vigtige ikke er at pege fingre af hinanden
enig - og det inkluderer at PSP Sven Erik Andersen optræder tydeligt som det han er  - sælger - og ikke bruger den tarveligt nedrakken han altid bruger over for andre - Jeg synes det er tæt på skandaløs markedsføring - men kan manden lære at bruge pli i markedsføring - så er PSP velkommen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej

Svend Erik Andersen:
Folk kan nok selv vurdere, hvad de synes er bedst. QuickPay er meget billig, men der er ikke rigtig nogen service.

Ønsker du at blive betragtet som en professionel spiller i markedet synes jeg du skal tænke dig mere om inden du skriver den slags. Jeg må erkende at jeg kortvarigt tabte kæben. Nuff said

vh

thomas jensen

Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 50
Fra  www.Oplader.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Ved godt det er en gammel tråd.

Men er der noget nyt om e-wire. Det er lidt trist at miste flere tusinde og ikke få noget info... 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du var kreditor vil du ha set (eller burde ha set) ved at gå ind på ewire at du skulle ha henvendt dig til kurator som ved alle konkurser Bech-Bruun Advokatfirma, Frue Kirkeplads 4, 8000 Aarhus C eller pr. mail til ewire@bechbruun.com   men det er for sent at melde ind nu

Konkursbehandlingen er ikke afsluttet - men det er ikke noget med at stikke næsen i vejret efter penge - der er generelt tabt 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 49 ud af 49 (488 indlæg)