Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 48 ud af 49 (488 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klaus T:

Hvorfor bliver du ved med at reklamere i denne tråd, Svend Erik?  

Det eneste du får ud af det (hos mig), er bare at jeg fraråder folk at bruge dine tjenester, fordi du efterlader sådan et dårligt billede

totalt enig og værst er, at Svend Erik skriver som om han er bruger. Han burde i den grad i underskrift gære klart at han er SÆLGER for det han reklamere for

Dårlig stil - og jeg ville heller aldrig få lyst at tilråde men

Start med link til den PSP payment (selskabet fem ApS som jo er dansk = krav om tilsyn fra finanstilsynet når der arbejdes med betalingsformidling) der viser I er registrerede i finanstilsynes og under deres opsyn - netop trådtitlen er jo nok til at alle dør af skræk for igen at skulle kunne tabe en masse penge. 

Jeg har hørt finanstilsynet om de kender jeg - 

I øvrigt fatter jeg ikke at I skriver i tager betalinger via visadankort/dankort - det tror jeg også finanstilsynet og Nets som er alene om dankort vil undre sig over lige som jeg gør

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke PSPer tænker du på ?

EPay er klart dyre og du får mere for pengene end hos QuickPay

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
I øvrigt fatter jeg ikke at I skriver i tager betalinger via visadankort/dankort - det tror jeg også finanstilsynet og Nets som er alene om dankort vil undre sig over lige som jeg gør

Det forstår jeg ikke at du ikke fatter. - Når man har et elendigt produkt der ikke kan bruges af seriøse virksomheder. Så skal man bare smøre tykt på indtil folk HAR lavet en kontrakt.

Til alle jer der gerne vil tage mod kort på jeres shops. Brug nu de seriøse apillere. De virker, og går ikke lige neden om og hjem. Og så er de faktisk ikke dyrere.

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Start med link til den PSP payment (selskabet fem ApS som jo er dansk = krav om tilsyn fra finanstilsynet når der arbejdes med betalingsformidling) der viser I er registrerede i finanstilsynes og under deres opsyn - netop trådtitlen er jo nok til at alle dør af skræk for igen at skulle kunne tabe en masse penge. 

Hejsa John

Jeg beklager at jeg er hoppet ind lidt midt i samtalen. Hvis man er PSPer kræver det jo ikke nogen godkendelse fra Finanstilsynet, da man ikke er kortindløser. Det er kun kortindløsere som reelt står for at administrere kortbetalingerne som kræver godkendelse.

Ewire havde godkendelsen fordi de var PF'er, og ligeledes derfor skulle Yourpay have godkendelse fra Finanstilsynet (Forstå ikke det her som en reklame, men blot uddybende information). Som PF'er har man i en periode adgang til de økonomiske midler, og dermed er man underlagt finansielt tilsyn.


PSPayments samarbejder jo med PayOn, hvor der er opkobling til 350 indløsere - såfremt man indgår en aftale med hver og én af dem :-).
Rigtig mange af PayOns indløsere ønsker dog ikke danske kunder, medmindre man har en millionstor omsætning -- så reelt .... Så får man intet ud af at de er koblet op. 

N.B: PayOn er UDELUKKENDE forbindelsesled, og har intet med selve oprettelsen af indløsningsaftalerne at gøre.
 PayOn arbejder med virksomheder som har behov for indløsning igennem flere forskellige banker, men frem for at bruge mange mandetimer på selv at bygge integrationerne - så har de gjort det.
Denne service kan man så købe for XXXX antal euro om måneden, da man dermed kan starte en PSPer op, uden forinden at skulle bygge den store forkromet løsning til at håndtere betalinger. 

Det fremgår af PSPayments hjemmeside at de samarbejder med PayOn "COPYANDPAY" :-).

@Svend Erik: Hvis man opretter sig på PSPayments, får man så adgang til alle 350 indløsere, eller skal man ansøge hos en indløser bagefter? Jeg har lidt svært ved at gennemskue det på hjemmesiden :-) ?

//Mathias

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

helt enig- hvis de kun er mellemledet og ikke indløser men så tror jeg ikke jeg forstår de faste priser og heller ikke hvordan rent dankort tilbydes - er de mellemled til NETS?http://psppayment.com/DA/priser/  

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

helt enig- hvis de kun er mellemledet og ikke indløser men så tror jeg ikke jeg forstår de faste priser og heller ikke hvordan rent dankort tilbydes - er de mellemled til NETS?http://psppayment.com/DA/priser/  

PayOn har en integration til Nets - JA, så dermed kan PSPayments også lave integrationen, når nu de kun er Gateway :-) 

Vær dog opmærksom på at i så fald skal PSPayments have en PCI-certificering, og ikke kun deres gateway (Ifølge deres hjemmeside er det kun deres gateway som har certificeringen).

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

thanks Mathias

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Hvis man opretter sig hos PSP Payments så har man i princippet adgang til alle 350 indløsere, men det kræver at PSP Payment har fuldendt integrationen til hver enkel bank. Der er naturligvis ikke behøv for, at være integreret til alle 350 indløsere, men det giver naturligvis fordele, at kunne hjælpe de fleste kunder - uanset hvilke branche kunderne er i.

For at kunne benytte de enkelte banker skal hver enkel kunde naturligvis risikovurderes hos de enkelte indløsere. De forskellige indløsere vurdere risiko forskelligt, så det er ikke sikkert, at man kan blive godkendt alle steder.

Når man bliver godkendt afhænger afregningsbetingelserne af, hvad man sælger og hvor lang leveringstid man har. Kortgebyrer er også forskellige og afhænger af bla. af en risikovurdering og hvilket kortmix man forventer. Interchange fee'ene i de enkelte lande er meget forskellige.

Hvis man har aftaler med flere forskellige indløsere, kan man forestille sig, at man kan sende Visa kort til bank X i Tyskland og Mastercard til bank Z i Holland. Det kan også være, at det kunne være billigere for kunderne at sende beløb unde DKK x i en retning og resten i en anden retning.

Det giver helt nye muligheder og afregningen er som ofte hurtigere end det man får hos Teller (Nets). Desuden bruges ikke bankgarantier eller deponering, men Rolling Reserve ved høj risiko.

Mvh

Svend Erik

S5

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Svend Erik

Tak for svar - men det var ikke rigtigt fyldesgørende for min forespørgsel.

Vil de (i princippet sige) at jeg kan indløse på alle 350 indløsere i det øjeblik jeg har ansøgt hos PSPayment?
Hvis jeg ønsker at benytte en bestemt indløser som PSPayment har en integration til - så dækker PSPayment vel oprettelsesgebyret hos indløseren?

Flere af de europædiske indløsere har jo et oprettelsesgebyr på 1000-5000 Euro, men det fremgår ikke af jeres hjemmeside hvem der dækket det gebyr?

//Mathias 

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

 

Du betaler DKK 499 for oprettelses af gatewayen og DKK 149,- pr, måned incl. 500 transaktioner pr. måned.

For indløsningsaftalen betaler du DKK 999,- og DKK 99,- pr. måned.

Dertil kmmer kortgebyret som afhænger om det Visa eller MC og om det er dansk-, svensk eller udstedt i et andet land.

Og jeg glemte vist at skrive før, at gateeayen også kan bruges til det rene dankort..........men det kræver naturligfvis, at kunden har en aftale med Nets.

 

Mvh

Svend Erik

S5

 

 

Side 48 ud af 49 (488 indlæg)