Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 37 ud af 49 (488 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Butikken mister omsætning nu hvor ewire er lukket, og hvem skal betale det?

Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange delte meninger om SKRILL ( www.skrill.com som alternativ betalings mulighed. Jeg ser fordelen særligt i forhold til internationale betalinger. Ewire var jo alt andet lige KUN for danskere (Skandinavien).

Er de (SKRILL) nu også så slemme som nogle få brokhoveder gør dem til ?

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det passer,det du skriver om bestyrelsen.Og det mærkelige er,at disse mennesker er mange millionærer i Deres holdingselskaber.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Svend Erik Andersen:

Ja, Nets har monopol på det rene dankort (5019), men ikke Visa/dankortet som de fleste kunder har.

Kan man nøjes med Visa, Visa/dankort, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Direct og Maestro er en S5 / Valitor løsning en mulighed. Hurtig oprettelse, kun billede- og konto dokumentation og ingen krav om sikkerhed.

Jeg hjælper gerne.

Det er utroligt som tingene blandes sammen.

Der findes Visa-kort og der findes Dankort... (Og en masse andre kort) - Visa/Dankort henviser alene til et fysisk kort der kan fungere som begge dele.

Det FYSISKE plastic-kort som nogle henviser til som 'Visa/dankort' ar ALENE et kort, der kan fungere som Dankort hvor dette er muligt (Primært i danmark) og som Visa-kort i resten af verden.

Derfor, hvis du vil kunne vise Dankort-symbolet på din shop skal du have en aftale med en udbyder der kan modtage dankort... For nuværende Nets. - Har du ikke de, må du ikke vise Dankort-logoet!

Derfor... Vælger du en indløser der modtager Visa, vil transaktionen blive pålagt Visa-gebyret og IKKE Dankort-gebyret, der er væsentligt lavere.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

Svend Erik Andersen:

Ja, Nets har monopol på det rene dankort (5019), men ikke Visa/dankortet som de fleste kunder har.

Kan man nøjes med Visa, Visa/dankort, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Direct og Maestro er en S5 / Valitor løsning en mulighed. Hurtig oprettelse, kun billede- og konto dokumentation og ingen krav om sikkerhed.

Jeg hjælper gerne.

Det er utroligt som tingene blandes sammen.

Der findes Visa-kort og der findes Dankort... (Og en masse andre kort) - Visa/Dankort henviser alene til et fysisk kort der kan fungere som begge dele.

Det FYSISKE plastic-kort som nogle henviser til som 'Visa/dankort' ar ALENE et kort, der kan fungere som Dankort hvor dette er muligt (Primært i danmark) og som Visa-kort i resten af verden.

Derfor, hvis du vil kunne vise Dankort-symbolet på din shop skal du have en aftale med en udbyder der kan modtage dankort... For nuværende Nets. - Har du ikke de, må du ikke vise Dankort-logoet!

Derfor... Vælger du en indløser der modtager Visa, vil transaktionen blive pålagt Visa-gebyret og IKKE Dankort-gebyret, der er væsentligt lavere.

Det som er mest bekymrende er, at en udbyder som Svend Erik her repræsenterer til en vis grad roder tingene sammen på den måde. Det er jo fint at de kan tilbyde Visa kort men JA der er pokker til forskel på at kunne tage rene dankort - eller kun kunne tage Visa og det fremgår bestemt ikke af Svend Eriks salgstaler herinde, så helt enig Carsten. Vi har set problemer nok med betalingsformidlere der måske ikke holdt målet og ikke var helt oprigtige i det de fortalte - lad os blive fri for flere af slagsen - dankort symbolet må slet ikke vise hvis man kun tager visakort og det kan gøre en stor forskel. Jeg forstår der er kamp og man vil reklamere, men betalingsformidlere har fået en på hatten - så de skal være meget præcise fremover tak - S5 gik for kort tid siden  (inkl Svend Erik) ud med at dankortet lukkede i 2015

Det svarer til at Nordea kaprede kunder ved at påstå at Den Danske bank lukkede 2015  MEGET slemt rent ud sagt og for mig tager det enhver tillid bort

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Det som er mest bekymrende er, at en udbyder som Svend Erik her repræsenterer til en vis grad roder tingene sammen på den måde.

Det er han desværre ikke ene om. Det er ret bekymrende at se, hvor mange der ikke forstår forskellen.

Bare i noget så simpelt som gebyret! - Men der er jo også reglerne for brug af kortene. Hhv. Nets' regler og Visas regler.

Meget bekymrende... Og så at så mange vitterligt tror at der findes noget der hedder Visa/dankort, og at det er et kort på lige fod med Vias og Dankort..

Jeg tror desværre det snyder mange små start-ups.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Svend Erik Andersen:

Ja, en ny løsning er der sikkert mange, der har brug for.

Jeg kan hjælpe med en S5 / Valitor løsning:

Hurtig oprettelse og lave priser.

Ring / skriv gerne til S5:

TLF: 8736 1457 / 8736 1458

Mail: amh@s5.dk // */ // ]]> // */ // ]]>    / sea@s5.dk // */ // ]]>

S5 / Valitor modtager: Visakort, Visa Electron, Visa/dankort, Mastercard, Mastercard Direct og Maestro. Man kan også kombinere det med en Nets løsning, så man modtager dankort og Visa/dankort igennem Nets.

Mvh

Svend Erik Andersen

Mail: sea@s5.dk // */ // ]]>

Vil du lige fortælle mig hvad forskellen på 'Visakort' og 'Visa/dankort' er i dit setup? - Da du jo nævner dem begge.
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at der er blevet skiftet direktion i ewire i 3. kvartal 2013 hvor Jakob Søholt erstattes med Jakob Frederik Nielsen.

Det undrer mig at man har skiftet en erfaren CEO ud med en studerende?

De må da have vidst at de var på vej mod konkurs, for at trække de respektable navne ud af virksomheden så de ikke linkes til en konkurs?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

SteffenM:
De må da have vidst at de var på vej mod konkurs, for at trække de respektable navne ud af virksomheden så de ikke linkes til en konkurs?
lad os i alle fald være enige om, at det var et underligt direktør valg - set i forhold til tidligere karriere og indsigt i pengeformidling, Jeg synes nok ansvaret hviler tungt på bestyrelsen hvis pligt det er at sikre alle funktioner, inkl. i høj grad direktøren

HAR virksomheden så i 2011 hævdet de var e-pengeinstitut  og IKKE været det - som det kan bevises over nettet - så mener jeg de har et meget alvorligt problem.

Jeg håber også der kommer en klar afvisning fra Bech og Bruun som kuratorer, nu hvor en del har ment, at de har været advokater for selskabet og/eller nært forhold til bestyrelsesmedlemmer. Jeg er ret overbevist om, at et sådan selskab, ikke tager en kuratorsag, hvis der er tvivl om deres habilitet, men her har vi en sag, hvor Ewire IKKE vil udtale sig og hvor der rejses tvivl om rigtigt mange ting i bestyrelsens arbejde, så Bech og Bruun bør i alle fald sikre sig, at de ikke har mindste risiko for inhabilitet - for har de - kommer det frem. Personligt tror jeg man kan ha tillid til dem, men de kan jo selv afgøre, om de vil aflive rygter der ikke er hold i.

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

For mit aspekt, så virker det som om at forretningsfolk som forventer at lave yderligere arbejde indenfor nye brancher ikke ønsker at blive sat med navn på en konkurs hvor der nævnes at der ikke har været styr på økonomien.

Hvilken bank/partner eller andet ville have interesse i at indgå samarbejde med en part, som har bevist at de ikke kan styre økonomien?

Derfor ser jeg helt klart skiftet i direktionen som et tydeligt tegn på at trække parter, med ry at passe på, ud af virksomheden før virksomheden ville ende i konkurs. 

Altså undskyld, men den nye direktør gik fra et receptionist job til at være direktør for et aktieselskab, for ikke at nævne at han studerede imens - der kan kun være ugler i mosen her

Side 37 ud af 49 (488 indlæg)