Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 31 ud af 49 (488 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Bang Pedersen:

Hej Kim Vinberg

Har du erfarring med Paymill? 
Inden vi hørte om Ewire forsøgte vi længe at få et samarbejde op at kører med paymill, men uden held, det var som om at deres kommunikation er ret dårlig og der er utroligt lange behandlings tider derinde fra? Er det fakta eller har jeg blot haft en dårlig oplevelse?

Jeg har desuden rettet henvendelse til Swedbank, hvis de acceptere skifter vi over til ePay :)
 

Hej Rasmus.

Jeg har ingen erfaringer med Paymill.

Faktisk kun fået kendskab til dem / det indenfor de sidste par måneder og det var nærmest et tilfælde at jeg opdagede dem.

Ingen af mine kunder benytter sig af dem (i hvert fald ingen jeg kender til).

Så hvordan deres support / kundeservice og det hele generelt fungere har jeg ingen erfaring med.

De er dog nogen jeg kommer til at forsøge mig med indenfor nærmere fremtid i forbindelse med udvikling af et modul til dem.

Tilmeldt 14. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad gør vi så alle sammen nu hvor Ewire har vores penge ? 

Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

pia1312:

hvad gør vi så alle sammen nu hvor Ewire har vores penge ? 




Pia du bør læse hele debatten, så vil du finde dit svar :) 

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels.M:

Lars:

Ifølge Version2.dk har de i dag indgivet konkursbegæring til Finanstilsynet.

http://www.version2.dk/artikel/nu-er-det-bekraeftet-ewire-er-gaaet-konkurs-57379

Hej

Lidt tyndt af direktøren som udemærket vidste dette ville ske, bare at skide på sine kunder. Hvis jeg havde været direktør for firmaet, og vidste det var den vej det gik, havde jeg godt nok skrevet det ud til kunderne. Man kan håbe at folk husker navnet på direktøren så man undgår at have forbindelse med firmaer han er involveret i, i fremtiden. Simpelthen for lav moral at skide alle sine kunder et stykke, egoistisk.

/Niels

Så du mener helt seriøst at direktøren bærer hele ansvaret ? er direktøren også ejeren eller er der en ejer eller evt. en bestyrelsen bagved ?

det er ikke fair at hænge direktøren ud før man kender begrundelsen for konkursen

mvh

Kim

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

De er ikke gået konkurs.

De har fået inddraget deres betalingstjenestebevilling af Finanstilsynet, fordi de ikke kunne garantere for deres underskud (godt 8 millioner).

 

Til jer der ikke ved, hvor I står med jeres penge.

Som udgangspunkt er de tabt, da Ewire har underskud. Glem alt om dem forsikring, pengeinstitutterne har. Den gælder kun for private.

 

Ville I have undgået dette, skulle I have oprettet en egentlig betalingstjeneste, og ikke et mellemled.

Jeg er selv Ewire erhvervsbruger (gennem flere år).

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu ikke helt korrekt!

Ganske rigtigt at Finanstilsynet har trukket stikket... Men derefter HAR ewire indgivet konkursbegæring.

= Konkurs.

Alt det med hvad man skulle og kunne have gjort er vel ret irrelevant info for dem/os der nu står med problemerne. 

Synes personligt folkene bag ewire er total respektløse når de lover alle mere info den 14. Og stadig INTET fra dem. 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

ppehrson:
De er ikke gået konkurs.

Nej, de har begæret om konkurs, og det ender med en konkurs når du ser på regnskabstallene.

ppehrson:
Som udgangspunkt er de tabt, da Ewire har underskud

Som du også kan læse i orienteringen fra finanstilsynet så er der omlægsktiver for ca 2.5 millioner, hvilket er ca 30% af de vi har indestående hos dem - herfra skal selvfølgelig fratrækkes udgiften til afviklingen af konkursen (kurator mm.)

Hertil kommer at afgørelsen fra finanstilsynet kan åbne op for muligheden for personlig søgsmål for uansvarlig ledelse i bestyrelsen, samt andre forhold som ulovlig markedføring mm. da de beviseligt i en lang periode har meddelt på deres hjemmeside at de var klassificeret som e-pengeinstitut uden at være det, e-pengeinstitutter skal have decideret særskilt konti med brugernes midler.

Om nogen så vil gå ind i en årelang kamp om det er så en hel anden sag.

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er de jo ikke opdateret de regnskaber - Så må vente og se ang. Tallene.

Er enig i at pengene formentlig er tabt.

Men konkurs kan man roligt kalde dem - Alt andet er vel ordkløveri ? 

Jammerlige kan man også kalde dem.

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

ja .. og der kommer noget der er relevant.

At slå sig sammen ( os der har tabt ) 

Og evt lave alle de søgsmål vi overhovedet kan komme i nærheden af :)

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes bare de skylder os at komme frem i lyset - Ind i debatten .

Komme med noget info og stå ved deres ansvar.

Er alle penge væk ja så er de væk - Men så kunne de jo prøve at være voksne nok til at komme med en udmelding i stedet for man selv skal jagte rundt.

Side 31 ud af 49 (488 indlæg)