Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle der har erfaringer med indiske udviklere?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, 

Jeg og min kammerat skal have udviklet et system, der skal integrerer forskellige fysiske butikkers lagerstyringer. Konceptet er ligesom miinto, men dog med andre produkter. 

Vi har været ud og efterspørge udviklere, der kan løse opgaven. Der er en del af dem, der har godkendt ønskerne til systemet, men der er dog store prisforskelle. Det er især de indiske udviklere, der har budt ind med meget billige priser. 

Vores spørgsmål er så helt konkret – har i nogle erfaringer med indiske udviklere? Fordele/ulemper. 

Tak på forhånd Smile
 

Med venligst hilsen 
Omar & Simon 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Omar:

Kære Aminoer, 

Jeg og min kammerat skal have udviklet et system, der skal integrerer forskellige fysiske butikkers lagerstyringer. Konceptet er ligesom miinto, men dog med andre produkter. 

Vi har været ud og efterspørge udviklere, der kan løse opgaven. Der er en del af dem, der har godkendt ønskerne til systemet, men der er dog store prisforskelle. Det er især de indiske udviklere, der har budt ind med meget billige priser. 

Vores spørgsmål er så helt konkret – har i nogle erfaringer med indiske udviklere? Fordele/ulemper. 

Tak på forhånd Smile
 

Med venligst hilsen 
Omar & Simon 

Jeg har masser af erfaringer med indiske udviklere og andre fra lande. 

Generelt har det vist sig, at hvis man har: Projektets budget X 2 så er indiske programmøre (som samtidig er billige), et perfekt sted at begynde at få udviklet, for så er der altid råd til nogle ordenlige nogen bagefter. 

Ofte så er dem der er billige også er dårlige og hvis det er det man går efter (billige), så kan man lige så godt have et ekstra budget liggende klar til dem som ikke koster 5$ per time.

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super svar. Tak for det! 

Der må meget gerne komme flere svar fra andre aminoer. Jo flere synsvinkler desto bedere. Endvidere må i gerne tilføje nogle navne/mails på indiske udviklere som i vil anbefale 


Med venlig hilsen 
Omar & Simon Smile 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan sagtens bruge Indiske udviklere. De er på højde med alle andre udviklere.

Du skal bare være sikker på du har en rigtig god projektleder, som har erfaring med at arbejde med udenlandske udviklere. Da de tænker på en helt anden måde. Ellers ender du med 99% sikkerhed med et produkt du ikke er tilfreds med.

Du kan finde udviklere på www.elance.com

Held og lykke med dit projekt.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brugte en indisk udvikler i en måneds tid sidste år, og det endte med at jeg smed den smule kode der kom ud af det, ud. Jeg brugte et dansk firma, som havde en projektleder siddende hos deres udviklere. Og alligevel var det spild af tid og penge. 

På den anden side har jeg arbejdet med indere her i USA gennem de sidste 4 år, og ved at der er rigtig mange virkelig dygtige indiske udviklere. 

Hvis I vil outsource, og have succes med det, tror jeg at det er vigtigt at læse om andres erfaringer med udviklerne. Tjek op på referencer, og få kundeudtalelser. Et site som elance.com kunne være et godt sted at finde udviklere, for der kan I se hvilke opgaver udviklerne har løst, hvilke kommentarer kunderne har skrevet om projekterne, og hvilke karakterer kunderne har givet de enkelte udviklere.

Og hav i tankerne, at uanset om i outsourcer til dansk, indisk, kinesisk, fransk eller et 5. land, så kræver det en stor indsats fra jeres side at sikre, at det bliver en succes. I skal vide helt præcist hvad I vil have, hvordan det skal fungere, og skal kunne kommunikere det så udvikleren er helt klar over opgaven. Og I skal også løbende lave opfølgning, og ikke bare sidde og vente i ugevis, for bare at finde ud af at udvikleren manglede noget fra jer, og arbejdede på andre projekter imens.

Jeg tror at det er vigtigere at processen og kommunikationen fungerer, end hvor udvikleren sidder. I kan sagtens have succes med outsourcing til Indien, det kræver bare at I finder den/de rette personer, og at I har styr på processen.

Mvh Carsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy:

Du kan sagtens bruge Indiske udviklere. De er på højde med alle andre udviklere.

Du skal bare være sikker på du har en rigtig god projektleder, som har erfaring med at arbejde med udenlandske udviklere. Da de tænker på en helt anden måde. Ellers ender du med 99% sikkerhed med et produkt du ikke er tilfreds med.

Du kan finde udviklere på www.elance.com

Held og lykke med dit projekt.

Er helt enig med Remy her. Jeg har selv brugt både Indere og Pakistanere - med stor succes. Du skal som Remy siger, enten have en projektleder der kender dit koncept 100%, som kan følge med i udviklingen, eller også skal du have en drejebog som er 100% idiotsikker. Det har fungeret tidligere for mig, og gør det stadig, og jeg har været meget tilfreds med resultaterne so far :-) Men der ligger lidt mere arbejde i det fra din/jeres side, end hvis i eksempelvis brugte en dansk udvikler. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne alle sammen. Det var pænt af jer :-).. 

Er der evt. ikke nogle, der kan anbefale nogle udlandske udviklere? Ligeledes kunne vi godt tænke os at høre, om der er nogle der har erfaringer med en hvis Ali Asger, der bla. arbejder for Liberty IT Solution? 

Med venlig hilsen
Omar & Simon  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en dygtige indisk udvikler, der har mere end 10 årige erfaring. Vh Hussein

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kontakt http://alefsys.com/ i pakistan, dem har jeg tidligere brugt.

De har tidligere også lavet større apps til store danske virksomheder..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)