Med hensyn til dropshipping, så er det korrekt som tidligere skrevet, at det er "lettere" hvis man kan sige det sådan.. Det du så istedet skal afsætte den tid til, som du ikke bruger på at pakke og rende på posthuset, vil du sandsynligvis bruge på administration og bestilling, så i og for sig, kommer tidsforbruget tit ud på det samme.
Det vil næsten altid være lettest, at sidde med eget lager, da du dermed også har bedre overblik over hvad du reelt har på lager. Det er ikke alle dropshipping leverandører der tilbyder et system, som kan arbejde sammen med ens webshop og så er det op til dig selv, altid at holde lagerstatus up-to-date.
1. Synes du skal vurdere hvad der giver bedst mening for dig, afhængig af hvilke produkter du drømmer om at forhandle. Ikke alle leverandører/produkter egner sig til dropshipping - og lad endelig være med at oprette en dropshipping aftale på noget bare fordi du får tilbuddet - få hellere en på nogle produkter du faktisk ønsker at sælge ;-)
2. Undersøg markedet, henvend dig til leverandørerne og forhør nærmere (forklarende og fortællende henvendelse og ikke blot "Hej, dropshipper i?" beskeder) - du får intet svar tilbage på sådanne. Se det som en ansøgning - du ansøger jo om at forhandle deres produkter og ikke den anden vej rundt :-)
Rigtig god fornøjelse