Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af min medlemsside om børn i naturen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fjerritslev
Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Naturformidling -og salg v/Henrik Vang Christensen Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Efter næsten et års forberedelse, skal jeg nu for alvor i gang med lanceringen af min medlemsside www.børninaturen.dk

Markedsføring er for mig helt nyt, så jeg leder med lys og lygte efter gode råd om hvor, hvad og hvordan?

Jeg har oprettet en side på Facebook her: https://www.facebook.com/boerninaturen?ref=hl 

Jeg har masser af ideer til kommende e-guides, kurser og meget mere, som kommer på siden inden længe - men markedsføringsdelen synes jeg er en stor udfordring.

Jeg klarer det hele i min fritid og har ikke det store budget til reklamer.

På forhånd tak for gode råd og ideer.

M.v.h.

Henrik 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne evt. lave 2 medlemskaber. Et gratis hvor man kun for adgang til at snuse til tingene. Evt. neddroslede guides.

Så et betalingsmedlemskab hvor man får fuld valuta

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Naturformidling -og salg v/Henrik Vang Christensen Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Tak for din kommentar. Det er allerede lidt i den retning, idet noget er tilgængelig for alle og noget kun er tilgængelig for medlemmer. Jeg vil overveje at gøre mere i den retning.

Ideen med e-guides, hvor man eventuelt kan se noget af det er rigtig god. Man skal kunne se, hvad det er man får. Jeg er i øvrigt på vej med gratis e-guides til alle også.

M.v.h.

Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Fedt initiativ. Jeg har selv samme målgruppe og tænker vi måske kan finde ud af noget. Du kan smide mig en mail mads @ babytoys.dk. Driver shoppen babytoys.dk og har en shop mere på vej ;)

Mange hilsner

Mads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)