Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdBlock på Amino?? hermed en opfordring...

Side 7 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Nej, vi kommer aldrig til at optimere Amino, så det virker med Adblocker, det er helt sikkert.
At du betaler for Amino Plus, har ikke noget med de andre annoncer at gøre.
Du betaler for at fjerne popups og forsidebanneret, ikke de andre.
Skulle vi fjerne dem for Plus'er, skulle vi sætte prisen op.

Du begynder sjovt nok at lyde som dem du altid selv har kæmpet imod ( Det her med internettet er kun en mode dille, og sikkert gået over om et år så vi beholder vores Avis annoncer.  Osv... ) Der vil blive flere og flere der er trætte at de "støjende" reklamer. Og som er villig til at betale for at slippe for dem. Hvis i så lister dem ind af bagdøren kan du være sikker på at det giver en negativ feedback. 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Du begynder sjovt nok at lyde som dem du altid selv har kæmpet imod ( Det her med internettet er kun en mode dille, og sikkert gået over om et år så vi beholder vores Avis annoncer.  Osv... ) Der vil blive flere og flere der er trætte at de "støjende" reklamer. Og som er villig til at betale for at slippe for dem. Hvis i så lister dem ind af bagdøren kan du være sikker på at det giver en negativ feedback. 


Jeg har altid sagt, at folk der bruger Adblocker, ikke er velkomne på Amino. Men jeg gider ikke hverken tigge folk om at lade være, eller blokere for den. Men derfra og så til at hjælpe dem med at fjerne vores omsætning, der kan jeg ikke være med.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 14. Apr 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Den debat slutter nok aldrig, men jeg håber da Zouheir Chreih og Martin stadig er gode venner :)

  

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Handsker:

Den debat slutter nok aldrig, men jeg håber da Zouheir Chreih og Martin stadig er gode venner :)

 



Så længe han lukker en stor annonceaftale til Amino i dag, med popups og hele svineriet, så er vi gode venner igen :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Jeg tvivler da på at Google ville lave et plug ind med så mange fejl som du mener det har https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom 

Men du ved måske mere om det end de selv gør ?.

1. Det er ikke Google der har lavet det plugin, men en Michael Gundlach og hans kone Katie, så Google ved ikke meget om det. Så ja, jeg ved muligvis mere om det end Google Smile

2. Jeg har ikke skrevet noget om at det har "så mange fejl", bare at der er fejl i, hvilket man også kan se hvis man læser brugernes anmeldelser af plugin´et. Et universelt plugin til fjernelse af reklamer generelt på nettet, i alle mulige og umulige situationer vil ALDRIG virke 100 %, det er noget nær umuligt at opnå, da man aldrig 100 % sikkert kan identificere hvad der er en reklame og hvad der ikke er. Derfor vil der være fejl, både reklamer der ikke spærres og ting der ikke er reklamer der spærres.

Hvis du vælger at bruge sådan et plugin, så må du jo tage konsekvensen af det, længere er den som sagt ikke.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Hvis du vælger at bruge sådan et plugin, så må du jo tage konsekvensen af det, længere er den som sagt ikke.

Det gør jeg gerne sammen med de 20 millioner andre der bruger det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg har altid sagt, at folk der bruger Adblocker, ikke er velkomne på Amino.

Mener du virkelig det?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Thomas Frost:
Hvis du vælger at bruge sådan et plugin, så må du jo tage konsekvensen af det, længere er den som sagt ikke.

Det gør jeg gerne sammen med de 20 millioner andre der bruger det.

Super, så er der jo ikke mere at snakke om hvis du gerne tager konsekvensen af dit valg og dermed accepterer at der naturligvis er ting der ikke virker når man bruger sådan et plugin.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg har altid sagt, at folk der bruger Adblocker, ikke er velkomne på Amino.

Der skulle nok stå "aldrig".

Freudian slip? 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Skallerup:
Mener du virkelig det?


Det gør jeg af hele mit hjerte og det har jeg altid sagt.
Vi har brug for annoncekronerne, til at drive forretningen.
Vil man ikke se annoncerne, syntes jeg det er fair at finde et andet sted at være.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 7 ud af 10 (94 indlæg)