Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdBlock på Amino?? hermed en opfordring...

Side 5 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Zouheir Chreih:

Jeg gav blot Martin ret i at det ikke ville blive taget så godt i mod som jeg formodede.. :)



Har oplevet værre storme, i de 13 år jeg har arbejdet med online markedsføring.



Omkring din browser kan jeg ikke gøre så meget, men kan fortælle dig at ejerskabsformatet er det nuværende standardformat på tværs af alle medier (TV2, EB, BT, Borsen, EPN, Berlingske m.v.) så er ret overbevist om at det ikke kun er her udfordringen ligger? 



I så fald må du gerne skrive til mig på zc@amino.dk
/*
(function(){try{var s,a,i,j,r,c,l,b=document.getElementsByTagName("script");l=b[b.length-1].previousSibling;a=l.getAttribute('data-cfemail');if(a){s='';r=parseInt(a.substr(0,2),16);for(j=2;a.length-j;j+=2){c=parseInt(a.substr(j,2),16)^r;s+=String.fromCharCode(c);}s=document.createTextNode(s);l.parentNode.replaceChild(s,l);}}catch(e){}})();
/* ]]> */
, med hvilken browser du bruger så vi kan se på om det har noget med optimeringen at gøre.




Ja grunden til Martin vidste det ville skæbe storm er for det har han/vi oplevede her mange gange, når det handler om reklamer på siden og Deres placering....
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så sender jeg dig da en mail, når jeg lige får samlet screenshot sammen af de forskellige sider. TV2 får jeg slet ikke nogen scrollbar på, da den er responsive og scalerer fint ned. Men af de nævnte, så er det Amino som bruger klart mest plads i bredden før scroll baren forsvinder. Berlinske kommer tæt på.


EDIT:

Jeg havde så ikke fået åbnet Børsen - den er ligeså bred som Amino.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey MSkovmose,

tak for mail.

som du måske har lagt mærke til er vi i gang med at redesigne Amino, og din mail kommer iblandt de ting vi skal have kigget på når vi optimere amino.dk :)

Rigtig god dag.. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Zouheir Chreih:
har du andre forslag er de mere end velkomne :)

Det kan ikke være rimeligt at jeg som betalende medlem også er nød til at afinstallere adblocker for at kunne bruge funktionen PM ?. Det er da en sær måde at prøve på at styre hvad jeres bruger har af programmer installeret på deres PC ?. I går en meget sort fremtid i møde hvis jeres strategi er baseret på at bekæmpe den slags, ved at censurere brugernes adgang til systemet, hvis de ikke makker ret.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Zouheir Chreih:
har du andre forslag er de mere end velkomne :)

Det kan ikke være rimeligt at jeg som betalende medlem også er nød til at afinstallere adblocker for at kunne bruge funktionen PM ?. Det er da en sær måde at prøve på at styre hvad jeres bruger har af programmer installeret på deres PC ?. I går en meget sort fremtid i møde hvis jeres strategi er baseret på at bekæmpe den slags, ved at censurere brugernes adgang til systemet, hvis de ikke makker ret.



Det er ikke noget vi på nogen måde har gjort, det er en fejl i din Adblocker og den retter vi altså ikke ;-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det er ikke noget vi på nogen måde har gjort, det er en fejl i din Adblocker og den retter vi altså ikke ;-)

Nej Martin. Det er en "fejl" i jeres software der gør at flere funktioner svigter hvis man har Adblocker installeret. Og hvis du vil have det bekræftet så spørg lige din egen support.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg tror nu ikke det nødvendigvis er en amino fejl, men adblock som blokere andet end reklamer. Hvis fejlen kun kommer når adblock er installeret, så må fejlen være hos adblock

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Michael:

Martin Thorborg:
Det er ikke noget vi på nogen måde har gjort, det er en fejl i din Adblocker og den retter vi altså ikke ;-)

Nej Martin. Det er en "fejl" i jeres software der gør at flere funktioner svigter hvis man har Adblocker installeret. Og hvis du vil have det bekræftet så spørg lige din egen support.

Jeg vil ikke blande mig i den generelle debat i denne tråde, men jeg vil lige rette dette indlæg.

Jeg skal ikke kunne sige hvad supporten har sagt, men jeg ved hvad det er rigtigt her (som tidligere udvikler hos Amino).

På profilsiden er der en del af HTML-siden (noget der hedder en "div" for de tekniske), der har et id-nummer der hedder "AdBox".

AdBlocker fungerer ved at den fjerner fra et sites DOM alt hvad den tror har med reklamer at gøre. I dette tilfælde er der altså tale om en falsk positiv i AdBlockers algoritme. Det er jo ikke Aminos skyld at AdBolcker har en falsk positiv.

Hvis en bruger installerer et - eller flere - programmer der manipulerer og især fjerner noget fra DOMen på et site (som AdBlocker gør), er det et ansvar brugeren selv må tage. Amino kender ikke algoritmen bag AdBocker og kan ikke tage højde for hvad det vil fjerne af DOMen og hvad det ikke vil fjerne. Og det er kun AdBlocker vi taler om - og der findes masser af andre lignende programmer.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Michael:

Martin Thorborg:
Det er ikke noget vi på nogen måde har gjort, det er en fejl i din Adblocker og den retter vi altså ikke ;-)

Nej Martin. Det er en "fejl" i jeres software der gør at flere funktioner svigter hvis man har Adblocker installeret. Og hvis du vil have det bekræftet så spørg lige din egen support.

Nu bør Amino jo ikke rende og bruge tid på at lave kodeændringer fordi du installerer et plugin til din browser der ikke virker 100%.

Side 5 ud af 10 (94 indlæg)