Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pissegod idé, MEN.....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har efter en samtale med min mor fået en rigtig god idé- Men da idéen kræver offentlige oplysninger er jeg lidt i tvivl om udførelsen og det juridiske heri.

Det omhandler et program, eller hvad man kalder det. Der synkroniserer med diverse offentlige instanser, som et firma evt. kan tilkøbe sig adgang til og på den måde sikre sig sine medarbejdere. Jeg vil ikke gå for meget i detaljer, men der er en masse juridisk herom som selvfølgelig skal gennemgåes af en jurist.

Da det er mit første rigtig store projekt vil jeg gerne vide om det er en fordel evt. at have en samarbejdspartner?

hvor stor er chancen for DU som erhvervsdrivende kunne finde på at benytte et program som dette?

Hvordan kan dette finansieres? Der er ikke tale om nogen fysiske køb, udelukkende online og derfor er jeg lidt i tvivl om hvor mange der kunne være interesseret.

Jeg har lavet en plan, idé og forretnings koncept, spørgsmålet er så. Hvordan kommer jeg videre herfra?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært, at sige om jeg vil bruge et produkt som du ikke fortæller noget som helst brugbart om.

Det vil absolut være en fordel, at få en samarbejdspartner ind hvis der er kompetencer som man ikke selv har og ikke kan købe sig til - du skal dog ikke forvente, at folk bare springer om bord. Det er yderst svært og du skal være klar på, selv at smide penge i virksomheden sammen opgive omkring 50% af virksomheden til en partner.

Hvis du har skrevet det hele ned i en forretningsplan, så er det vel at tage fat i nogen programmører og høre om det overhovedet er muligt. Hvis det ikke er, hvad skal der så til for at det kan gøres muligt.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville da helt klart anbefale dig at opsøge Væksthus Syddanmark og prøve at få en snak med dem. Her kan du i trygge rammer fremlægge din ide.

http://startvaekst.dk/vhsyddanmark.dk

Hvis de ikke selv kan hjælpe dig, kan de da sikkert henvise til nogle samarbejdspartnere, der kan få dig videre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lucca.

Da det er et online program ville det være en rigtig god idé at få en programmør som samarbejdspartner ligesom der også er blevet foreslået ovenfor. Og ligeledes er det virkelig svært at sige om man vil benytte programmet med de informationer du giver. 

Skulle du have fat en en samarbejdspartner kan du med fordel lave en hemmeligholdserklæring. Så er du i hvertfald på den sikre side. http://startvaekst.dk/aftale_hemmelig_1 

Står du og skal have lavet logo til din virksomhed vil jeg da gerne give mit bud på et. Du kan smide en PB hvis det har interesse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)