Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du hjælpe Amino med at bygge nyt TV koncept?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal KennM virkelig have lov at bestemme det hele ? Surprise

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så vi jeg da også gerne simde en top tre, bare for at der bliver en smule demokrati :D

1 Bringrs.com
2 Autobutler
3 Unity technology

 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Meik Jessen:
Så vi jeg da også gerne simde en top tre, bare for at der bliver en smule demokrati :D

Sådan! Demokrati det kan vi li! Big Smile

Og der er ikke engang stemt på nogle af de samme, så er vi jo nødt til i hvert fald at få en mere på banen Big Smile

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Det lyder som et spændende projekt og som en række spændende interviews der er på vej.

Hvad med at gå helt ned i niveau og bevæge Jer rundt i mindre virksomheder.

- Den lille webshop der køres fra kælderen, ungdomsværelset, kollegieværelset eller lignende.

- Det lille webbureau der har fået deres første kontor og følge med i deres hverdag

Altså helt ned i de mindre iværksætter virksomheder. De store som du nævner er helt sikkert også spændende, men det er vel næsten de mindre virksomheder der er kendetegnet på 'iværksætteri' - som måske tilmed er størstedelen af læserne her på Amino?

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Steenbeck:
Altså helt ned i de mindre iværksætter virksomheder. De store som du nævner er helt sikkert også spændende, men det er vel næsten de mindre virksomheder der er kendetegnet på 'iværksætteri' - som måske tilmed er størstedelen af læserne her på Amino?

Hej Christoffer

Det kunne bestemt også være sjovt at gøre. Jeg tror vi satser mere på nyhedsværdien her i starten, men det kunne jo være en idé at man engang imellem tog en runde hos nogle af Aminoernes virksomheder. Så kunne man jo netop se hvad der sker hos Aminoerne og de kunne få lov at præsentere deres virksomheder.

Det er faktisk en god idé, man kunne godt forestille sig et scenarie hvor man laver en afstemning blandt nominerede Amino virksomheder, som Aminoerne så kunne stemme om, hvilken de helst ville se interview med og man så trak en 3-4 vindere Smile

Hvem kunne du godt tænke dig at se et interview med? Smile

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tror Unity technology vil være oplagt, nu her hvor der næsten hverdag er folk med idéer til en App og som lige mangler en mere i teamet, som regel er det en programmør

Det kunne måske løfte sløret, at udvikling af app ikke kun er involvering af en programmør, men det bedste resultat opnås gennem teamarbejde. 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den anden idé er helt sikkert interessant. Men hvor vil I adskille Jer fra Business, Berlingske og andre nyhedsmedier?

Du skriver selv; 10 spørgsmål - også videre i teksten. Den type interviews kan jo læses på mange andre medier i forvejen. Måske ikke video, men så på skrift.

De 10 spørgsmål vil formentlig hurtigt blive ensformige; Hvem er I? Hvad vil I? Hvor er I nu? Hvor vil I hen? Det er måske at simplificere Jeres idé, men jeg håber du kan se min pointe.

Det er vel netop de små virksomheder der repræsenterer Aminos brugere - og måske er mere interessante ende de større; som man kan læse om på andre medier hvis man ønsker dette?

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Unity

2. Autobutler

3. Tradeshift

Fedt tiltag! Måske du kunne automatsere denne process? 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Steenbeck:
Du skriver selv; 10 spørgsmål - også videre i teksten. Den type interviews kan jo læses på mange andre medier i forvejen. Måske ikke video, men så på skrift.

Jeg kan sagtens se din pointe. Forskellen med dette koncept er at vi stiller kun de spørgsmål som Amino brugerne vil have svar på og på den måde kan man vel sige at det er medbestemmelsen, der er konceptet.

Jeg vil give dig fuldstændig ret i at der sikkert er mange der synes de små virksomheder er interessante, men jeg tror det bedste koncept opnås ved en blanding af de to Smile

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen :
Fedt tiltag! Måske du kunne automatsere denne process? 

Godt med endnu en top 3 Smile

Vi vil meget gerne automatisere det så meget som muligt jo men det tager jo noget tid at få udviklet systemer osv. så lige foreløbig kommer det til at køre på denne måde Big Smile

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)