Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et marked indenfor lagerhotel for webshops?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er. 

Jeg går med tanken, om at starte et lagerhotel for webshops. Jeg har pladsen og lysten, men jeg bliver i tvivl omkring markedet, og hvordan det fungere 100%. Det er jo noget med, at man får pakker hjem der skal åbnes, pakkes og sendes igen. 

Er der nogle som kan fortælle mig om der er et marked for et lagerhotel? 

Mvh Andreas 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Bach:
Er der nogle som kan fortælle mig om der er et marked for et lagerhotel? 

Det vil jeg mene at der er, men det skal skrues rigtigt sammen så det er spiseligt for webshops.

Jeg har selv tænkt lidt i de retninger og er sikker på at det kan lade sig gøre.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du starter en service hvor jeg betaler pr. forsendelse, og måske en oprettelsespris pr. vare (og altså ikke noget fast månedligt) så er jeg klar med flere forskellige webshops! :)

Jeg har en række ideer til niche/one-product webshops, men jeg gider ikke selv stå for forsendelse - og der er ikke nok omsætning i konceptet til at det kan betale sig for mig at ansætte nogen til det.

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar! :-) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Bach:

Er der nogle som kan fortælle mig om der er et marked for et lagerhotel? 

Der er et kæmpe marked, men konkurrencen er hård. Man skal have et meget omkostningseffektivt setup, som næppe er billigt at udvikle!

Og så skal man 100% sørge for, at overholde aftalen om udsendelsen af pakker, da det ellers er meget uinteressant for webshops.

Her i DE er der mange af disse setups, og de sender en større og større andel af alle de pakker, som der sælges online. Så markedet er der, spørgsmålet er mere, om din knowhow og evner er der til at drive det effektivt? For det er altid på disse parametre, at lagerhoteller failer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nok helt bestemt ret! Det handler om erfaring, men den får jeg først når jeg har haft en kunde! Jeg må prøve at sætte mig ind i det. Tak for hjælpen :-) 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Bach:

Du har nok helt bestemt ret! Det handler om erfaring, men den får jeg først når jeg har haft en kunde! Jeg må prøve at sætte mig ind i det. Tak for hjælpen :-) 

Det har du helt ret i! :)

Jeg glemte lige at foreslå, at du evt kontakter et lagerhotel her i DE, da du ik er i direkte konkurrence med dem, og måske søger lidt hjælp og rådgivning. De kan sikkert foreslå programmer mm, som er velegnet + du kan undgå at lave de værste første gangs brølere, via deres erfaring...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

 

Ja der er et marked for lagerhotel for webshops. Har selv en forretningsplan med dette koncept der ligger og samler støv :)

Som jeg kan se det skal du bruge noget der skiller dig ud fra dine konkurrenter. Bliv et led i deres forsyningskæde og indgå et SCM samarbejde med dem (dine webshops kunder), ved hjælp af innovativ it-systemer (T&T, fakturering, lagerstatus etc.) derudover er du nød til at være omkostningsbevist da det er et hård marked, hvor indtjeningen margarinen i % ikke er så stor, men det kan godt lykkes hvis du får nogen gode samarbejdspartner og aftaler i hus. :)

Hvis du får brug for større fragt opgaver så send mig gerne en mail på cbl(snabelA)minfragt.dk så ville jeg heller end gerne indgå i et samarbejde med jer.

Med venlig hilsen Carsten 

& held og lykke       

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)