Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du A4 papir i din virksomhed?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

I forbindelse med et lille projekt, var jeg lidt nysgerrig efter hvilke "papir vaner" mindre virksomheder har, og derfor ville det være super hvis nogle af jer kunne besvare følgende spørgsmål for mig. En forudsætning for at kunne svare på spørgsmålene er blot, at du skal anvende a4 papir i firmaet :)

- Hvor ofte, og i hvor store mænger køber du a4 papir?

- Køber du papiret online eller helst i fysiske butikker?

- Ville du betale mere for gode miljømærker, og "kvalitetsmærker" - eller går du efter billigste pris? (evt. hvorfor?)

- Hvis du går efter særlige miljømærker, hvilke har så størst betydning for dit valg (svanemærket, Eu-blomst, FSC, el. andre?)

- Hvad tror du i gennemsnit du betaler pr. pakke papir? 

- Oplever du ofte problemer med papir sætter sig fast? (i så fald, hvad tror du dette skyldtes?)

- Gør du noget særligt for at dit papir i firmaet kan genanvendes - i så fald hvad?

På forhånd mange tak for jeres tid! 

God aften!

Mvh Uffe

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1. Køber som regel 2 x kasser med 2500 ark i (5 pk á 500) og det sker ikke så ofte...

2. Køber det hjem fra Tyskland - selv med porto kan det hos min sælger, hamle op med de billige i DK...

3. Jf. svar under spørgsmål 2, så burde det besvare det samme :) men oplever en høj kvalitet til en lav pris, så hvad kunne være bedre...

4. Tror jeg betaler pr. pakke - ud fra en faktura får man vel en præcis, men omkring 12-13 kroner...

5. Har ikke oplevet papirstop endnu og printeren ruller afsted...

6. Printer kun nødvendige ting...

 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

1. Køber som regel 2 x kasser med 2500 ark i (5 pk á 500) og det sker ikke så ofte...

2. Køber det hjem fra Tyskland - selv med porto kan det hos min sælger, hamle op med de billige i DK...

3. Jf. svar under spørgsmål 2, så burde det besvare det samme :) men oplever en høj kvalitet til en lav pris, så hvad kunne være bedre...

4. Tror jeg betaler pr. pakke - ud fra en faktura får man vel en præcis, men omkring 12-13 kroner...

5. Har ikke oplevet papirstop endnu og printeren ruller afsted...

6. Printer kun nødvendige ting...

Mange tak Allan! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)