Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Falske" medarbejdere på hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg overvejer lidt at starte et selvstændigt firma op på nettet, og for at fremstå bedst muligt, overvejer jeg at havde en medarbejder side, men 2-3 medarbejdere, inklusiv mig selv, men jeg godt det?. 

Det vil blive oprettet med opdigtet navne og stillinger, og ville ikke fremgå nogen andre steder, andet end på hjemmesiden eller trygt reklame materiale. og billederne vil være fra betalte foto services, og ikke nogle stjålet facebook billeder.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu aner jeg ikke hvilken brance det er i, men virker "lidt" som at købe facebook likes eller alverdens påfund. I mine øjne kommer man ikke til at fremstå bedre, men man viser derimod at man har det fint nok med at lyve,

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der bliver lavet og solgt hjemmesider & hosting, og opsat computere i klubber og fritidshjem

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor dog ikke stå alene ? ... 1 seriøs medarbejder virker da langt bedre, kontra 1 der lyver om at have 2 andre ansat.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det er vel ikke forbudt  selvom jeg tilslutter mig at løgn er løgn og det er usympatisk at snyde folk til at tro man er bedre end man er. Jeg tror ikke der er noget farligt i det - selv om falsk markedsføring jo godt kan straffes, men om nogen gider forfølge det? Måske en konkurrent eller en sur kunde?

Du skal jo så ha fiktive navne så skat ikke tror det er sort arbejde du har gang i. Mit råd - spil åbent fra start, det betaler sig

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok, kan sagens følge jer, og kan da også være jeg helt dropper idéen om en medarbejder side-

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg som kunde fx fandt ud af dette ville du også 100% blive droppet som leverandør/forhandler samt ikke anbefalet nogle steder - For hvis du kan lyve omkring medarbejdere, hvad kan der så ikke være løjet omkring andre steder ?

 - Start ærligt, det kan hurtigt sparke dig bagi det andet.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

zeonos:

Jeg overvejer lidt at starte et selvstændigt firma op på nettet, og for at fremstå bedst muligt, overvejer jeg at havde en medarbejder side, men 2-3 medarbejdere, inklusiv mig selv, men jeg godt det?. 

Det vil blive oprettet med opdigtet navne og stillinger, og ville ikke fremgå nogen andre steder, andet end på hjemmesiden eller trygt reklame materiale. og billederne vil være fra betalte foto services, og ikke nogle stjålet facebook billeder.

Med sandheden kommer du længst her i livet...

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder fornuftigt at droppe idéen. Noget jeg hurtigt tænkte var; hvad nu hvis du kom bagud? Der vil med garanti være nogen der siger "I er 3, så sæt dog en anden på opgaven.", hvad så? Det vil ikke være super hensigtsmæssigt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan helt sikkert få dig på glatis hurtigt hvis kunder opdager det. Hvorfor ikke bare have en side som hedder firmaprofil så kan du vise det kun er dig selv, at have flere medarbejder betyder ikke folk tror bedre om dig, er du kun dig selv så spil på det i stedet med hvor god og personlig service du giver og at det jo altid er dig kunden kan få fat i og altid dig som laver det samme perfekte resultat hver gang. du kan jo altid ændre det senere hvis du skulle få en rigtig ansat.

vh Jacob Dalgaard

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)