Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPERTILBUD: Deluxe webshop med det lækreste design - til under kr. 4000,-

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har indført vores nye WUUZUU Deluxe Webshop og er allerede kommet godt fra land med en spritny shop hvor der er kælet for detaljerne og virkelig er fokus på at ramme målgruppen.

Deluxe Webshop er udført i Magento i Responsive Design - det betyder at shoppen virker på mobil, tablet og naturligvis på PC.



Processen er ganske enkel - shoppen bestilles på vores side herefter kontakter vi dig for en dialog om hvad du skal sælge og hvem din målgruppe er. Vi udfører et lækkert design med fokus på salg til lige præcis dine kunder - ud over det får du 8 timer ekstra med i prisen, som kan bruges til evt. tilretninger af designet.

  • Med i prisen er også en SEO-grundpakke, hvor vi grundliggende optimerer din shop så den kommer i fokus på f.eks. Google.
  • Du får egen serverplads med egen adgang - og du kan oprette emailadresser efter behov.
  • Vi opretter op til 10 produktkategorier og 10 produkter.
  • Du får 5 bannerslidere til forsiden, som passer til din shops øvrige design
  • Du får one-page-checkout - som øver konverteringen.
  • Vi installerer betalingsmoduler til Ewire, Epay, Quickpay m.v. så du kan modtage kreditkort med indløsningsaftale.
  • Vi opsætter systemet på dansk med dansk moms.


Prisen for shoppen er 7.995,- vi giver 50% rabat til 3-4 nye referencekunder, hvor vi virkelig vil gøre vores yderste for du får den perfekte webshop. Se mere på www.WUUZUU.com - og husk at bruge rabatkoden: AM50

PS! Dette er ikke en debattråd om webløsninger, design m.v. men et tilbud - respekter venligst dette. Hvis du skulle ønske at se en reference på en helt nu Deluxe Webshop så send en PM eller mail.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha, det går stærkt - vi har solgt 2 løsninger og sælger kun 1-2 mere til ovenstående pris. Så det er nu, hvis du skal have en superlækker webshop til en endnu mere lækker pris :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi har fået en mail hvor en har bemærket at rabatkoden: AM50 også virker til den "almindelige" shop så den koster under kr. 2000,- det er fuldstændig korrekt - der er 50% rabat på begge løsninger til vi er booket op igen.

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Beklager at jeg skriver i denne tråd, men jeg har sendt dig en mail i går, ang webshop, som jeg blot ville høre om du havde fået...

Kan ikke skrive privat herinde, så min eneste mulighed er at skrive i tråden her...

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået rigtig gode tilsagn og ikke mindst ordrer på dette gode tilbud, men der er plads til 1-2 mere, så hvis du vil have en rigtig lækker webshop, hvor der er kælet for detaljerne så skal du være velkommen.

God søndag.

PS! Der er kontakt til Aze - bare for god ordens skyld :)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Vi installerer betalingsmoduler til Ewire

 

jeg springer fra Surprise

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Amadeo:

quote user="Thomas"]Vi installerer betalingsmoduler til Ewire

 

jeg springer fra Surprise

Nu kunne du citere for det hele, og ser at der var andre løsninger end EWIre, der er lukket "Vi installerer betalingsmoduler til Ewire, Epay, Quickpay m.v. så du kan modtage kreditkort med indløsningsaftale"

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for "støjen". Hvilke betalingsløsninger der har drejet nøglen om er ikke særlig relevant for den løsning der leveres - vi opsætter betalingsløsning i shoppen og gerne en der stadig lever. Som jeg skrev i starten er dette ikke en debattråd om webløsninger men et tilbud, men tak for de informative indlæg :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det evt. en mulighed at ringe og få snakket med jer?

MVH

Sebastian 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en mail på: mail (@) wuuzuu.com - så kan jeg ringe dig op i morgen, når det passer dig.

God søndag.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)