Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR nummeret fortæller noget helt andet om virksomheden?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har for nyligt set en virksomhed, hvor deres CVR nummer slet ikke passer på dem. Når man søger på det CVR nummer, der står inde på deres side på CVR.dk, kommer der et helt andet virksomhedsnavn op og alle de oplysninger de giver stemmer ikke overens med CVR.dk. Hvad kan det skyldes? er der tale om snyd eller hvad?

Venlig hilsen

Mark Rune  

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Et firma kan godt ha flere navne, det hedder binavne, men det skal fremgå via cvr.dk, er det et selskab kunne du også prøve at tjekke her http://www.proff.dk/

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
Et firma kan godt ha flere navne, det hedder binavne, men det skal fremgå via cvr.dk

Inde på CVR.dk står der at der er flere virksomheder på det CVR nummer, og navnene på dem står der også men den virksomhed/hjemmeside jeg har fundet CVR nummeret på står der ikke?

Venlig hilsen

Mark Rune  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg forstår dig har de en hjemmeside som ikke fremgår derinde? Vil sige en hjemmeside har jo som sådan ikke noget med firmanavne at gøre, mit cvr nummer står f.eks. på mange af mine sider, men du finder ingen af mine hjemmesidenavne under firmanavne..

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåår ja det kan selvfølgelig være det, men synes nu det er mystisk at der ingen af de oplysninger de giver der stemmer overens med CVR.dk. Men det kan godt være du har fat i noget der Tommy.

Venlig hilsen 

Mark Rune

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Rune:
Inde på CVR.dk står der at der er flere virksomheder på det CVR nummer

Der er altså ikke flere virksomheder der har det samme CVR nr.  Men en virksomhed kan godt have flere binavne.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste også forkert derinde, det jeg mente var bare at der vare flere virksomheder på samme adresse :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmeside navnet behøver ikke være samme som firmanavnet - hvis du ser deres cvr kan du finde det på cvr.dk og i højre side klikke fuldstændig rapport, og hvis du er abonnent og logget ind, kan du få den tilsendt til din email, og der kan du se alt fra stiftelse, stiftere, direktører og evt bestyrelse og evt revisor og forretningssteder -På den måde kan du sikker fange sammenhænget til webshop navn og/eller folk du måtte mene var med - Alt dette forudsat det er et selskab. er det personlig virksomhed er der færre tilgængelige informationer men du kan søge på personer også + cvr også for personlig virksomhed

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John!

Mange tak for hjælpen, det må jeg lige prøve så! 

Venlig hilsen 

Mark Rune

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)