Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg stopper som iværksætter - jeg har ramt JACKPOT!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Onlime.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mimusa:

Jeg syns at du skulle "lege" med og give ham falske oplysninger, driv ham til vanvid så vandet driver:-)

Jeg husker en anden Amino bruger der havde fået noget  lignende og han drev gæk med ham i et stykke tid.

Det kunne være sjovt! Så kunne du få en 'dagbog' op at køre og lade folk følge med i korrespondancen :P

Jeg driver til dagligt Onlime.dk - Vi leverer Danmarks bedste løsning, når det kommer til backup og lagerplads i skyen.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mimusa:

Hej Thomas

Jeg syns at du skulle "lege" med og give ham falske oplysninger, driv ham til vanvid så vandet driver:-)

Jeg husker en anden Amino bruger der havde fået noget  lignende og han drev gæk med ham i et stykke tid.

Uanset hvad du gør så held og lykke med de nye millioner:-)

Kommer til at tænke på en gammelt forum, kender i http://www.419eater.com her har de lavet meget sjov med scamerene,  kan dog se de er ved at flytte server, så ikke alt er tilgængellig

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack og Mathias 

Den Amino bruger som havde fået tilsendt  noget lignende, han gav den hele armen, og plattenslageren der prøvede at nar ham anede intet om at hans "offer"

Havde til hensigt at tage pis på ham, "offeret" lag mailene ud på Amino, til vores morskab:-)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mimusa:

Hej Thomas

Jeg syns at du skulle "lege" med og give ham falske oplysninger, driv ham til vanvid så vandet driver:-)

Jeg husker en anden Amino bruger der havde fået noget  lignende og han drev gæk med ham i et stykke tid.

Uanset hvad du gør så held og lykke med de nye millioner:-)

Ja det kunne da være meget sjovt Big Smile

.... men det bliver vist lidt tidskrævende .... Jeg skal jo ud og bruge penge.... Wink

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)