Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til produktionsopfølgning, evt open-source

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er en bager der søger et produktionsopfølgningsprogram, men er lidt i tvivl om hvad vi skal vælge og hvor vi skal lede.

Helt grundlæggende, så skal programmet blot bruges til at indtaste den producerede mængde (4 boller, 2 brød, 1 kage, osv.), og herefter skal det være muligt at indtaste resterende mængde tilbage ( 1 bolle, 0 brød, 0 kager, osv.).

Dvs. at vi skal kunne se:
- Produceret mængde
- Resterende mængde
- Evt. "salg" (Produceret - resterende)

Det skal være nemt for den ansatte. Dvs. det skal foregå på en iPad, iPod eller lignende, hvor den ansatte blot skal indtaste antal og trykke videre.

Jeg har forhørt mig lidt og eftersigende skulle FileMaker og C5 i hvert fald kunne løfte denne relative simple opgave. Er der andre programmer, som kan håndtere dette, og kan disse to programmer overhovedet? Vi er ikke villige til at betale særlig meget, da vi føler det er relativt simpelt.

På forhånd tak for svar. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det kan godt være jeg har misforstået opgaven. Men det lyder som noget der med fordel kan gøres i exel.

Ellers kan jeg eller en anden lave et simpelt program, der kan gøre det og gemme i en database, men jeg ikke se, hvorfor det skulle være nødvendigt.

Med venlig hilsen

Jakob 

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Tak for dit svar. Det er helt korrekt, Excel kan sagtens klare denne opgave. Vores dilemma er bare, at det ikke bliver nemt. Det skal være idiotsikkert. Det må ikke være svært for medarbejderen. Ikke at de ikke kan finde ud af det, for det kan de helt sikkert, men vi prøver at minimere besværligheden på jobbet, så det går hurtigere og der ikke opstår fejl. Ved Excel føler vi ikke, at dette bliver opfyldt helt. Jeg har lavet en illustration, som kan beskrive noget af det jeg har i tankerne.

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du har for travlt kan jeg lave det til dig indenfor en måneds tid. 

Du kan sende mig detaljerne omkring dine ønsker til programmet til info@dinpcven.dk så vender jeg tilbage med mit forslag til at løse opgave, samt en pris.

Med venlig hilsen

Jakob 

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har vi ikke. Det er ikke noget, som skal være klar her og nu, men heller ikke noget vi havde forestillet os at ofre rigtig mange penge på. Hvis det ikke kan gøres så simpelt, som vi ønsker, så må vi selvfølgelig blot nøjes med excel eller lignende.

Men jeg sender dig lige en mail snarest, så kan vi måske finde ud af noget.

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør du det, så skal vi nok finde en rigtig god pris :-)

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)