Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken bil skal man vælge?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folks.

Jeg står snart og skal købe en ny bil, men jeg er i tvivl om hvilken. Det skal være en af de mellem udgaver - økonomiske men ikke mini (up citigo c1 osv)

Jeg har tænkt lidt på den nye renualt clio/capture eller peugeot 208 eller citroen c3 eller honda civic

Vi er to voksne uden børn og peugeot 407 sw fra 2005 - 1,6 Hdi som vi har nu er for stor og for dyre i drift. der brugea for meget på rep år efter år. vi søger økonomisk men trendy bil.. som evt clio eller handa civic

Er der nogle der har andre idéer? hvad er bedst og billigst i længden? 

jeg har ca 30km til arb og 30km fra arb.. og så er der diverse weekend tur... så diesel løsning som vi har nu holder nok ik i længden...vel? 

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter hvad dit budget er..

Golf 6 eller 7

Peugeot 308 (Dog ikke billigst i længden, falder meget i værdi)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er børn på vej eller i en nær fremtid, vil jeg helt klart tage det med i overvejelserne. Ellers bare hop over nedenstående :)

Vi købte nemlig en Audi A3 Sportback, da vi fik vores søn. Der var god plads til autostolen og barnevognen kunne være i bagagerummet, men...

Vi får et problem den dag vi får barn nr. 2. I dagligdagen er bilen stor nok, men når vi skal på tur, i sommerhus, ferie osv. så er bilen bare slet ikke stor nok.

Derfor skal vi have en større og "rigtig" stationcar, hvis familien bliver større. Men det betyder, at vi ender op med en ret stor og dyr "bil nr. 2" - så hvis jeg kunne gøre valget om i dag - ja så havde vi ikke købt en bil i mellemklassen.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sige en golf 6 eller 7 :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)