Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min første promo video, pls :-)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Ja, du har sgu nok ret. Mine aversioner mod arrogance har stået i vejen for den gode kommunikation. Så ja, ham fuck-finger manden skal nok på pension. 

Og tak for ros af fortællerstemmen :-) Jeg måtte sidde med en nylonstrømpe over hovedet mens jeg speakede for ikke at få POP-lyde ind i mikrofonen. Så jeg tror at håndværkerne på stilladset tænkte, at jeg var den mest indadvendte bankrøver på Nørrebro :-)) Hi hi

Tak for feedback

Bedste hilsner

Martin 

fra www.brandman.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe

Jeg ville elske at køre live i kameraet, for ja, det er meget mere personligt og i øjenhøjde. Jeg sq bare ikke et ordentligt videokamera :-/ Kun en iPhone 4...og dens kamera sutter.

Fedt at du kan lide mit firmanavn. Skal vi sige at det var ud af en liste på 150 navne, hvor jeg sad og kullede ud fordi jeg ikke kunne vælge. Så jeg bliver bare så glad når andre end mig kan li' det :-)

Og ja, rene stillbilleder er totalt PPT. Men jeg skal jo starte somewhere :-)

Og ja, som jeg skrev til en af de andre Skråt-op-manden skal nok på pension. Personligt har jeg bare trang til at give de arrogante fingeren, men det må jeg nok hellere reservere til en aften foran spejlet :-)

Tak for din feedback. Den sætter jeg stort pris på.

Feedback til dig: Dit profilfoto er godt. Det vækker tillid, og man tænker at man sagtens tør henvende sig.

Tak for dine kommentarer 

Martin 

fra www.brandman.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ros for stemmen. Jeg har edderbankme også brugt lang tid på speaken. Jeg måtte lære, at det at speake ikke bare er at tale ind i en mikrofon. Det er langt hårde arbejde end jeg havde troet...og jeg har brugt meget tid i postproduktion for at fjerne al mulig støj og rumklang. Så jeg er super glad, hvis du synes at det fungerer :-)

At videoen skal kunne forstås uden lyd, tror jeg er et mål, som de største filmgagere ville få våde drømme om at nå. Men ja, det ville være klart bedst.

Enig. Ikke pege nogle fingre af andre. Det er ikke klædeligt. Nogle gange får man bare lyst, men det bør ikke havne i ens promo-video.

Tak for kritikken

Martin

fra www.brandman.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes som de andre at du har en behagelig stemme, og det er fedt (og vigtigt, tror jeg) at det er dig selv der fortæller, men jeg synes ordene "drukner" lidt (måske er der røget lidt nuancer under støjfjerning?), og at tempoet skal en my ned (eller du skal artikulere lidt mere). Jeg skulle spidse ører for at få det hele med. 

Jeg er i øvrigt også vild med dit navn! :-D

~
Anja 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Lund:
Så giv den max på ris/ros

Ja men så vil jeg da gerne høre om du nu også har ret til at bruge Microsoft - Dong - Osv.. I din video ?. Ellers kan det jo hurtig blive en dyr fornøjelse.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

De har alle deres logoer liggende frit tilgængeligt på deres hjemmesider i både høj og lav opløsning, så folk kan bruge dem. Så det ville undre mig, hvis de havde problemer med det.

Men tak for tanken :-)

Bh

Martin 

fra www.brandman.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Tak for de pæne ord :-)

Ja, det kan sq nok være at jeg skal tale lidt langsommere eller artikulere bedre. Måske blot skrue lidt ned for musikken og op for speaken? Det er typisk mig at tale for hurtigt, når jeg bliver engageret, så jeg er sikker på, at du har ret :)

Tak for feedback

Martin

fra www.brandman.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Lund:

Hej Michael

De har alle deres logoer liggende frit tilgængeligt på deres hjemmesider i både høj og lav opløsning, så folk kan bruge dem. Så det ville undre mig, hvis de havde problemer med det.

Men tak for tanken :-)

Bh

Martin 

fra www.brandman.dk

Har du læst betingelserne for at bruge firmaernes logoer? At de ligger der er ikke ensbetydende med at de er til fri afbenyttelse. Få tilladelsen, ellers kan det blive en dyr "fornøjelse".

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuckfingeren ER provokerende - og bliver måske hængende lidt for længe.
- men den giver hele filmen "kant" - uden den, bliver det hele meget "glat"

Selvfølgelig er det "forkert" at rakke ned på andre, for at fremhæve sig selv
- men på den anden side skulle potentielle kunder gerne få af, at du er modig..
Jeg ville beholde den (hvis "leverandøren" indforstået med det)

Og ja, du skal helt sikkert bede om lov, før du bruger de store drenges logoer!
- du bruger dem jo (mere eller mindre direkte) som referencer.

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for at du er den eneste, de kan li' manden med fingeren. Jeg er nu bukket under for flertallet, og har fjernet ham. Men men men.

Jeg er PISSE glad for at kunne lancere den endelige version på baggrund af alle jeres kommentarer. Og tusinde tak for dem :-))

I kan se resultatet af jeres kommentarer her: 

http://brandman.dk/ny-hjemmeside-nye-visitkort-og-en-lille-strategiworkshop-til-kun-16-950-kr/ 

Tak for al den gode feedback!

Damn, jeg elsker det her sted :-)

Martin fra www.brandman.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)