Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmen/forretningsplanen ligger klar, men mangler financiering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg ved præcis hvad jeg gerne vil skabe, men jeg har ingen penge til at financiere mit projekt. Hvordan kommer jeg videre?

Er det muligt at mødes med en rådgiver hvor jeg kan fortælle om drømmen/min forretningsplan og høre hvordan jeg forholder mig?

På forhånd tak.

Mvh

Mette

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

start med en forretningsplan- hvad vil du sælger, hvor vil du sælge det, hvordan vil du sælge det .- tilfør et budget for at vis hvordan du kan komme frem økonomisk og hvad du mangler, og overvej så selv at arbejde for at skaffe finansiering over en tid, eller banken eller en investor, men det er svært. Læs om INVESTERINGSRÅD 

VH John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MetzMetzMetz:
Jeg ved præcis hvad jeg gerne vil skabe, men jeg har ingen penge til at financiere mit projekt.

Der er jo rigtig, rigtig mange, der står i samme situation som dig. Finansiering hører simpelthen med i den samlede pakke omkring at ville skabe sin egen virksomhed. Og bankerne smider jo som bekendt ikke rundt med pengene lige for tiden.

Så enten skal din ide samt dit forarbejde (som i Johns indlæg) være så fantastisk, at du kan gå ind og overbevise private investorer om, at her får de value for money for DERES opsparede penge. Eller du er nødt til, selv at skabe den del af det også ved at arbejde hårdt og skrabe startkapital sammen.

Jeg ved godt, det er træls, når man nu står og har den gode ide, men der er sjældent en nem vej.

Held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)