Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ADWORDS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Headcovers.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville herinde høre omkring ADWORDS kampagne. Nogle der kunne anbefale det til min webshop? Nogle der kunne stå for det på en god og billig måde. Jeg har brug for en hvis forståelse for det.

www.headcovers.dk

Mvh Hadi Mahallati - Headcovers.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hadi

Du er velkommen til at skrive en mail til it@justworks.dk, og forklare hvad det er du ønsker, så strikker vi et tilbud sammen til dig.

Mvh

Mathias

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Adwords kan faktisk altid skabe salg, spørgsmålet er hvad det koster at skabe de salg.

Det er utroligt forskelligt hvad jeg oplever. 2 shops med næsten ens produkter og ens udseende kan konvertere meget forskelligt, derfor er der ikke meget andet at gøre end at teste.

Du skal finde ud af hvad vil du give for et salg. Hvis du kan gå med til 25% af en ordres værdi som går til Adwords for at det går i nul for dig så har du et udgangspunkt. Det betyder så at et produkt til 249kr højest må koste 62,50kr til Adwords at sælge. Hvis din konverteringsrate er 2% så skal der 50 besøgende/klik til for et salg. For at holde din konverteringspris på højest 62,50kr betyder det en klikpris på højest 1,25kr.
Dette er blot et eksempel for at anskueliggøre det for dig, som startup kan man sjældent opstille det helt på denne måde, der skal man i den første tid være godt tilfreds hvis man ikke taber penge, da det er en investering i fremtidig indtjening.   

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hadi, 

Har du fundet hjælp? Ellers vil jeg da gerne tilbyde min hjælp, bor selv i Odense så sparring og ideer ville nemt kunne udveksles. 

Hilsen Anders

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)