Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af stor virksomhed - hjælp til opstart

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg vil gerne igang med at starte en virksomhed, men jeg er slet ikke erfaren indenfor opstart af virksomheder, og søger derfor en person som mod betaling eller en del af virksomheden, vil hjælpe med at komme godt igang. Ikke en rådgiver, men derimod en person som evt har egen virksomhed, og ved hvilke forskellige folk man skal have fat i, samt distrubitøre og det juridiske bag et firma. En person/et firma som kan hjælpe en godt igang med evt at vide hvilke man skal kontakte, for at få de forskellige aftaler osv på plads.
Det skal ikke være en der skal gøre alt arbejdet, men derimod en som står til rådighed for mig og evt kunne hjælpe med at udarbejde en forretningsplan, og evt komme godt igang.
Jeg er åben for forslag omkring personer og firmaer som kan hjælpe mig godt igang, og hvis i har erfaring med nogle, så skriv endelig, og gerne også deres erfaring indenfor feltet.

Med venlig hilsen

Mikkel
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have nogen form for succes med din tråd, så bliver du simpelthen nødt til at skrive hvilken slags virksomhed du vil starte. Hvis du vil starte en produktionsvirksomhed, så går det jo ikke at du får fat i en person som har erfaring med webshops.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det kan jeg godt se at du har ret i.
Jeg vil gerne starte en produktionsvirksomhed, indenfor drikkevare. En drikkevare der skal tappes på flaske og ud i butikkerne.
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det bliver rigtig svært, at finde en person her med den ekspertise. Men jeg synes du skal tage fat i nogen af bryggerierne - jeg ved bl.a., at Harboe laver private label til Netto.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)