Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man ikke tilbyde agenturer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg fik for lidt siden en mail fra moderator "nielco" - hvor følgende ordlyd var inkluderet:

"Man kommer ikke brasende ind på Amino og
skriver en masse reklame, det får man intet ud af.
Brug din tid her på at hjælpe en masse mennesker, så vil du se at de også
vil hjælpe dig."

Og dermed slettedes mit indlæg, hvor jeg tilbød agenturer til interesserede Amino'er...

Har det på nogen måde været grænseoverskridende for nogensomhelst, og hvorfor bliver nogen slettet, når andre ikke bliver det?

Jeg kan finde et hav af indlæg herinde, hvor folk tilbyder restpartier, agenturer, søger efter forhandlere, mv. mv.

Hvad er reglerne herfor?

NB. Jeg ønsker naturligvis ikke at krænke dette fine initiativ, men det må da betragtes som en super fordel, hvis Amino'er får de gode tilbud før alle andre - eller har jeg misforstået noget?

Derudover, var der ikke en eneste reklame i mit indlæg....

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig. :-)

Dit indlæg var et tilbud om agenturer. Du er ikke Amino-Plus medlem.

Du bumpede indlægget ved at poste et tomt indlæg, angiveligt for at booste synligheden af dit tilbud.

Teksten, du citerer er en autogenereret tekst, som i det aktuelle tilfælde nok er lidt firkantet. 

Men det ændrer ikke ved, at du ikke må poste tilbud, uden at have et Amino-plus medlemsskab.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Se - det var jo en rimelig forklaring...

Omend jeg undrer mig over, at et så simpelt tilbud, kræver plus-medlemsskab. Det er jo netop sådanne tilbud, som kan lokke nye medlemmer til hos Jer.

Jeg deltager på en række andre portaler, og her koster det ikke penge at give folk et tilbud.

Men jeg skal da gerne undlade at gøre dette fremover.

Hav en god aften.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)