Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg ikke udlove et gavekort til Bilka?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Der er naturligvis ikke nogen kendte navne, forretninger eller mennesker der vil misbruges i alskens reklamer, som det jo faktisk er når man laver den slags.

Der er naturligvis ikke nogen kendte, der vil lægge deres logo ud til download på deres officielle hjemmeside, uden at nævne betingelser for brugen, der bør komme farende med bål og brand.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Bruun Rasmussen:
Så vidt jeg kan læse tabte virksomheden sagen fordi havde bygget deres annonce op så den henledte til noma, de ikke udviste god markedsføringsskik, lovede noget de ikke var sikker på at kunne holde (få et bord på noma) samt at noma risikerede et dårligt omdømme og at lide skade på deres renomme.

Jeg læste Plesners resume, af sagen som findes her: http://www.plesner.com/cms/site.aspx?p=1698&CardId=650

Så vidt jeg kan se, blev de dømt for at krænke Noma's varemærke, fordi de henviste til verdens bedste restaurant.

Så det er vel rimeligt at konkluderer at der i hvert fald findes forkert måde, at lave den slags konkurrencer. Hvor stregen går syntes jeg umiddelbart er svær at se, og det kræver sikkert også en konkrete retssag for at afgøre.

Hvis jeg stod i Jens' situation, så ville jeg helt lade vær med at nævne Bilka, ud fra en betragtning om at jeg havde alt at tabe og intet at vinde.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Alle de skide "kommunikationfolk" skal jo have hverdagen til at gå med noget...
- Det hjælper sikkert hvis de kan sige til chefen, at de har forpurret et "angreb"

MEN, hvorfor overhovedet bøvle med gavekort ? (alle elsker kontanter!)
- jeg har f.eks. ingen bil, så jeg ville næppe få brugt ét til MIMMA : (

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.
Jeg fik faktisk lov i første omgang, men derefter kiggede en af Bilkas marketing chefer nærmere på min ordlyd og så at der var logo og valgte derefter at sige at jeg ikke måtte alligevel. Måske fordi jeg havde skrevet fra Bilka i stedet for til Bilka? Jeg ved det ikke. Siden er taget ned nu fordi jeg ikke gad den længere.

Tak for alle jeres gode svar i denne tråd.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)