Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke program er bedst til opbygning af hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg går rundt med idéen omkring at starte egen e-handel. Dog er jeg meget i tvivl om, hvilket program jeg skal bruge til at bygge min hjemmeside op. Jeg har læst flere gode råd rundt omkring med forskellige, men jeg har svært ved at danne mig et overblik.

Håber I vil kunne være behjælpelige med at finde en løsning for mig. Det skal måske lige tilføjes, at det meget gerne skulle være nemt for mig at lave, da jeg aldrig tidligere har beskæftiget mig med hjemmesideopbygning. Det må samtidig også gerne være brugervenligt for mine fremtidige kunder.

Tusind tak for hjælpen på forhånd!

Mvh. Morten Sørensen

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den hurtige feedback! Det virker dog som værende ret økonomisk krævende, at skulle opsætte et sådant tema til sin webside. Der er vil ikke nogle meget billigere alternativer, eller bliver dette simpelthen alt for uprofessionelt?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Sørensen:
Tak for den hurtige feedback! Det virker dog som værende ret økonomisk krævende, at skulle opsætte et sådant tema til sin webside. Der er vil ikke nogle meget billigere alternativer, eller bliver dette simpelthen alt for uprofessionelt?

Tag et kig på Tictail.com, det er gratis og nok det nemmeste system til at bygge webshops pt.

PS: Vi arbejder selv på en gratis webshop bygger løsning, som kommer til at hedde Shop7, der bliver endnu bedre end Tictail, men den kan jeg desværre ikke sige noget om hvornår er klar.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er alt for mange ubekendte til at sige hvad der er bedst. 

Magento er ganske vidst godt og mange er glade for det, men det er bestemt ikke for en selvbygger, der kun har 1 måned  til at få webshoppen klar, når de ikke har lært hverken webudvikling eller onsite-SEO endnu.

Som webshopejer vil jeg også mene det er vigtigere at lære de utekniske dele af SEO, samt markedsføringnettet og konverteringsoptimering.

Hvis du vil bygge en selv, så er der nok mindst chance for at det går galt med WordPress WooCommerce, omend det sagtens også kan gå helt galt her, men det kan også sagtens blive supergodt. Den er i hvert fald hurtig og flot. Jeg har ikke tjekket onsite-SEO på den (Link).

Med et "færdigt" produkt som på ShopOrama.dk, som jeg også har set mange rose, så er nogle af de basale tekniske onsite-SEO ting tilsyneladende "klar til kamp". I hvert fald da jeg sidst tjekkede nogle af dem. Men med et fast månedligt gebyr, der passer rigtigt elendigt, hvis du har planer om at sælge 15 billige høretelefoner om måneden :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Slangerup
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 36
Fra  E-logger - Trådløs datalogning - Sikkert, Nemt og billigt Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er nemt, og der findes MANGE som kan komme med hjælp, også uden at det koster noget. Men vurder hvor stor du regner med at din shop skal være, for Magento er god til store shops andre er gode til mindre shops.

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshoppen er tænkt som værende med 10-20 produkter af gangen på hjemmesiden, så det er let og overskueligt for kunderne. Vil et program som Wordpress godt kunne bruges til det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)