Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find mit domæne/firmanavn og tjen 1000 kroner.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge jeres hjælp Amino.

Min kone vil gerne starte en webshop op med tøj samt udstyr til børn i alderen 0-5 år.

Vi har leget lidt med nogle navne, men de gode er  taget.

Derfor søger jeg/vi jeres hjælp.



Alt du skal gøre er at finde et godt domænenavn SOM ER LEDIG, og sende det i en privat besked til mig.
Vælger vi et af dem der kommer får vedkommende 1000 kroner.

 
Det er primært tøj med sjove/søde motiver der vil blive handlet med - I hvert flad i begyndelsen.


Sæt igang Amino. 

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

www.lol.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

ZoomZoom:
Min kone vil gerne starte en webshop op med tøj samt udstyr til børn i alderen 0-5 år.

Hvad vil i gøre anderledes end de 7.000 andre webshops som er startet af nybagte mødre med udstyr til børn? :)

Tilmeldt 16. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Elgiganten har et slogan der hedder "Vi vil være billigst" - Det vil vi ikke. Vi vil være bedst.

Når det så er sagt så er de varer hun har kigget på ikke nogle der pt er i de danske butikker og webshops.

Hun vil stadig beholde hendes fuldtidsjob, men vil gerne prøve dette af. Det bakker jeg naturligvis op om. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Er det ikke lige meget hvad de vil gøre anderledes ? Mener han spørger efter et domæne navn.

Samtidig kommer det i en sætning, der virker nedladende. 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

martin larsen:

Er det ikke lige meget hvad de vil gøre anderledes ? Mener han spørger efter et domæne navn.

Samtidig kommer det i en sætning, der virker nedladende. 

Det er vel ok at stille spørgsmål og være kritisk overfor ideen? Det gør dem jo kun mere forberedt?

Btw. Det er et meget mættet marked, om man har unikke produkter eller ej. Jeg tror ikke i skal satse på at have noget, som de andre ikke har. Jeg vil hellere gøre det de andre ikke gør. Lav nogle stunts(som selvfølgelig ikke skader navnet), og bliv populære på den måde.

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Må ærligt indrømme jeg er ikke tror på "det rette navn" - du ved det navn som i sig selv tjener dig kassen. 

Kig på eksempelvis Marjoe - ærligt synes jeg det er et dårligt navn og domæne (no offense) men manden bag hjemmesiden har bare styr på det shit, der har forstået sine kunder og som har optimeret hans shop. 

Bare et eksempel på at navnet er ikke så vigtigt igen, Thorborg har også lavet en rigtig god video om det du kunne kigge på :)

Så jeg vil råde dig til at tage en anden strategi, find et som gav op i stedet. 

Find sider som minmave.dk og ligende niche relevante sider, og scan dem med Xenu. 

http://home.snafu.de/tilman/xenulink.html

Find links hvor der er "no such host" og tag de links, smid dem ind i en tjeneste som Majestic SEO og tjek om de har nogle værdifulde links.

http://www.majesticseo.com

På den måde kan du muligvis spare nogle måneders arbejde, ved at andre har linkbuildet for dig :)

Så drop set perfekte navn og logo, og brug tiden på det der virkelig er vigtigt i stedet :)

Held og lykke med det :)

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Pøj Pøj.

Jeg fatter ikke dem der - blot fordi du spørger efter ideer til domænenavn mv - sætter spørgsmålstegn ved hvordan du vil drive virksomhed...

Folk er indimellem så utroligt bedrevidende herinde, så det halve gør ondt. Og jeg må indrømme, at jeg naturligt er ganske skeptisk overfor kritikernes egen succes. Men så er det jo så også meget mere bekvemt og rart, at kritisere andres planer og ideer...

Hold fokus på Jeres forretningsopbygning - og grin af Janterytterne....

Jeg sender dig en privat besked - og ønsker Jer held og lykke :-)

Der der vil - kan!

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

funky-kid.dk

funky-kidz.dk

kidzfashion.dk

fashionchild.dk

fashionkidz.dk

cloth4kids.dk

smartykids.dk

dressmychild.dk

alle ledige :) Held og lykke

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emballadøren:

Jeg fatter ikke dem der - blot fordi du spørger efter ideer til domænenavn mv - sætter spørgsmålstegn ved hvordan du vil drive virksomhed...

Folk er indimellem så utroligt bedrevidende herinde, så det halve gør ondt. Og jeg må indrømme, at jeg naturligt er ganske skeptisk overfor kritikernes egen succes. Men så er det jo så også meget mere bekvemt og rart, at kritisere andres planer og ideer...

Der der vil - kan!

martin larsen:


Er det ikke lige meget hvad de vil gøre anderledes ? Mener han spørger efter et domæne navn.

Samtidig kommer det i en sætning, der virker nedladende.



Hvis du ser en ven foretage sig noget, der sætter vennen i bundløs gæld, giver ham stress og får ham til at gå personligt konkurs, og du er 99% sikker på, at det vil gå sådan -vil du så advare din ven om, hvordan du ser situationen fordi du har større erfaring end vennen.

Hvis du er en sand ven, så advarer du!

Her på Amino, så advarer vi hinanden, når folk er ved at begive sig ud i hajfyldt farvand hvor succesraten er forsvindende lille og risikoen er utrolig høj.

Hvis ikke vi kan hjælpe hinanden på denne måde uden at blive skudt i skoene at vi er "negative" hvor skal den, der vil starte en ny virksomhed så spørge for at få et realistisk billede af situationen?


Børnetøj og legetøj er nogle af de farligste brancher overhovedet at bevæge sig ind i.

Risikoen er er enorm og chancen for succes er minimal.

Derfor bør vi alle advare nystartere inden for disse områder, så de kan gen-overveje, om ikke de skal bruge deres surt tjente penge på et projekt der rent faktisk har mulighed for at få succes i stedet.

For når pengene er brugt, så er de brugt!

Og de kan ikke bruges 2. gang til det projekt, der rent faktisk kan blive en succes.

Derfor er det vores fordømte pligt at advare de mindre erfarne.


Hvorfor går det galt i børnetøjs-legetøjsbranchen?

Fordi markedet er mættet med fejlslagne projekter, lave priser og høje markedsføringsomkostninger i forhold til fortjenesten på hver solgt vare.
For at få en forståelse af, hvad jeg taler om, så skal regnestykket fungere. Check hvordan her:

www.imarketing.dk/?P=Et-konverteringsregnestykke.83.608.608.0.i


Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)