Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskel på at nå ud til FB sider/grupper/fansider o.l.?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg ved at hvis man poster et opslag eller indlæg på sin side på Facebook, så når det knapt ud til nogen. Jeg har over 800 følgere på en af mine sider, men opslagene ses kun af 20-30 stykker...

Er der nogen der ved om dette også gælder grupper eller andre FB sider eller om det kun er de private FB sider der skal betales før ens opslag/annoncer når ud til alle?

Jeg har nemlig lagt mærke til at i køb/salgs grupper med et par tusinde, bliver opslag set meget oftere og undrer mig over årsagen.

:)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue Bergmark:

Hejsa.

Jeg ved at hvis man poster et opslag eller indlæg på sin side på Facebook, så når det knapt ud til nogen. Jeg har over 800 følgere på en af mine sider, men opslagene ses kun af 20-30 stykker...

Er der nogen der ved om dette også gælder grupper eller andre FB sider eller om det kun er de private FB sider der skal betales før ens opslag/annoncer når ud til alle?

Jeg har nemlig lagt mærke til at i køb/salgs grupper med et par tusinde, bliver opslag set meget oftere og undrer mig over årsagen.

:)

Hej Sue

Det er rigtigt at kun få ser dine opslag ca. 2-4%. Det kan du øge det tal væsentlig ved betalte annoncer.

Du kan arbejde på at øge den organiske rækkevidde ved at være relevant overfor brugerne, og derved få dem til at engagere sig mere i form af 'likes', kommentarer og delinger.

Jo mere relevant du er overfor dine følgere - desto større vil din rækkevidde blive. Dog aldrig lige så stor, som hvis du benyttede dig af Facebook Ads.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

OK tusind tak for svar.

Så kan det jo være fløjtende ligemeget at man har over 800 likes hvis ingen ser vores opslag - sikke et fuskerfirma. 

:o/

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue Bergmark:
Så kan det jo være fløjtende ligemeget at man har over 800 likes hvis ingen ser vores opslag - sikke et fuskerfirma. 

Ja men "fuskerfirmaet" kan jo gøre hvad de vil, så længe man ikke betaler en fløjtende fis - alle gratis "glæder" har som regel en bagside når det gælder sider på internettet - eller real life for den sags skyld.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ved jeg og jeg har da også en løbende lille FB add kørende men jeg kan umuligt se hvordan jeg kan nå ud til samtlige? Hvor meget skal det koste??? 

:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)