Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo og "lavet af"-link

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej seo-guder.
Jeg har lavet et mindre site for en kunde, og har aftalt at jeg skal have et link på alle under-sider der linker til min egen hjemmeside. Kom til at tænke på om det vil skade hendes seo, når linket er 100% ens på alle sider?

Vh

Paw j

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Paw,

Det er nærmere dig, det kan komme til at skade. Google er ikke så glad for site wide links. Dog ser jeg stadig masser af tilfælde, hvor det øjensynligt ikke skader, så det kommer nok lidt an på, hvordan det laves.

Jeg er temmelig overbevist om, at Google godt ved, at mange web bureauer laver den type links på sites, de har lavet til deres kunder. Og i mange tilfælde ser det ikke ud til, at det decideret skader. Mit gæt er, at Google for det meste bare betragter et site wide link som et enkelt link.

Men "better safe than sorry". Så lad være med at lave et site wide link. Nøjes med at linke fra en enkelt side. 

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for at lave et site-link, er det 1000 gange bedre for dig, for andre som ser det, for dine potentielle kunder, og for din kunde......

...hvis du kunne få din kunde til at lave en udtalelse (gerne positiv forståes) med et link til din hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)