Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en venlig sjæl som vil hjælpe med at installere nyt tema på Prestashop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har brugt oneclick installationen hos Unoeuro, og det fungerer upåklageligt. Jeg har nu fået version 1.5.4.1

Jeg har også købt et tema og kan bare ikke få det installeret korrekt. Jeg har afinstalleret hele Prestashop 5 gange nu og forsøgt på ny, men lige lidt hjælper det.

Er der mon en venlig sjæl herinde som vil hjælpe mig? Jeg vil gerne have, at det foregår over for eksempel Team Viewer, så jeg kan følge med og dermed lære det til en anden gang.

Det tager sikkert ikke mange øjeblikke for en som har forstand på det. Men jeg er bare gået lidt i stå.

De bedste hilsner og ønsker om en god weekend fra Jon :)

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jon,

Jeg vil gerne se om jeg kan hjælpe dig. Du kan tilføje mig på skype: darq26@hotmail.com Så kan vi se om vi ikke kan få det til at fungere.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Det er jeg rigtig glad for, at du vil. Jeg tilføjer dig lige på Skype, men jeg har dog først tid til at kigge på det i aften. Håber det er ok med dig :)

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jon,

Det passer mig helt fint. :)

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)