Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til linkbuilding - alt for få links bærer trafikken

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag!

Jeg mangler lidt refferals til mine forældres udlejnings gesjæft www.skagenferien.dk og skal derfor igang med lidt link building.

Er der nogen som umiddelbart ser nogle lavthængende frugter, som ville være smarte at starte ud med? Jeg tænker fora, sider osv. Som omhandler rejser i Danmark, natur eller andre relevante temaer.

Håber at få et par gode tips med på vejen!

Tak på forhånd.

Dbh. Simon størup

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mogens,

i er det første danske website jeg ser bruge de nye domæner, og et rigtigt godt eksempel på, hvordan man beskrive sit indhold med et nyt domæne.

inden for få år så kan brugerne ikke huske om .tips eller .dk kom først, så der er virkeligt værdi i at finde nogle gode domæner nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens!

Nej, det har vi ikke, men det vil jeg kigge nærmere på. Dog søger jeg mere oplagte steder at få delt siden, så der vil komme lidt flere trafikkilder. Langt størstedelen kommer fra Skagen.net, medmindre jeg laver opslag på facebook. Ønsker gerne lidt mere generisk fra søgemaskinerne på sigt, men mangler mere trafik for at kunne lave en ordentlig søgeords analyse.

Ingen forslag til sites eller fora som vil være relevant for os?

Dbh. Simon

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at oprette en gratis annonce for sommerhusudlejning hos mig, hvor du kan linke til hjemmesiden i forbindelse med annoncen.

Det giver da i hvert fald mere trafik.

Mvh. John

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Prøv at få link fra de store domæner såsom visitdenmark.dk 

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det! Det vil jeg gøre.

Dbh. Simon

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg kan først og fremmest anbefale dig at oprette en gratis udlejningsannonce på www.sommerhusdanmark.dk, hvor vi har MANGE lejere (250.000 unikke besøgende i 2013).

En sådan gratis BASIS-annonce vil give sommerhuset noget synlighed og nogle få udlejninger.

MEN du kan dog med fordel vælge at betale for den noget bedre PREMIUM-annonce - det koster kun 399 kr. om året. For så får du mange flere annoncevisninger og dermed potentielt mange flere bookinger. Fordelen ved PREMIUM er desuden, at du må linke til din hjemmeside - det må du ikke i den gratis BASIS-annonce!

Ved at oprette dig på SommerhusDanmark.dk kan du dermed både få lejere og skabe god linkbuilding :-)

Mvh. Jonas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Det lyder jo rigtig godt! Vi har pt. En annonce som ikke rigtig skaber trafik og din side kunne måske være et alternativ. Har i evt. nogen data på besøgende som er på udsigt efter privat leje i Skagen? Om ikke andet kan jeg oprette en annonce og se om der er resultater.

Jeg får det vendt med mine forældre og ser om det har interesse :-)

Mvh. Simon Størup

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)