Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress og woocommerce

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Wink Her et eksempel mere på useriøse firmaer http://www.amino.dk/forums/t/226120.aspx#1480727

Hej Ib Abildgaard

Er du ikke venlig at finde en andet sted, hvor du kan udtrykke dine knap så positive og brugbare holdninger. Al respekt, jeg ved ikke hvem du henvender dig til, men de personer, som har skrevet i denne tråd, har været yderst behjælpelige, hvorfor jeg ikke kan se en grund til at spamme min tråd med ligegyldig jammer:) 

Fortsat god søndag. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Og oven i købet med en PM'er til undertegnede, som reaktion på det lort jeg lige har fået leveret, af en anden aminoer.


Mange tak for ros.

Jeg har dog ikke reageret på "lort". Det ser jeg så meget af - men hvis kunderne er glade, så dem om det. Jeg skrev udelukkende fordi du er utilfreds med din webshop, hvilket jeg alt for godt forstår din frustration over og at jeg havde et forslag til en løsning på.

Jeg bruger selv "malende ord" engang imellem, men det havde jeg ikke gjort i denne sammenhæng :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Vedkommende har dog været å klog og fjerne sit link i min fooder på www.raad-mal.dk og www.raad-mal.com

Ja, men det kan stadig ses i google's cache.

Hvis du har bestilt fra vedkomne, har du jo kunne se hans evner udfoldet på hans eget hjemmeside, så du ligger vel som du har redt.

Tør øjnene og bestil fra en som evner at lave en hjemmeside, der modsvarer dine forventninger.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Ja, men det kan stadig ses i google's cache.

Hvis du har bestilt fra vedkomne, har du jo kunne se hans evner udfoldet på hans eget hjemmeside, så du ligger vel som du har redt.

Tør øjnene og bestil fra en som evner at lave en hjemmeside, der modsvarer dine forventninger.

Du kunne måske anbefale nogle Wink

Jeg vil da selv fremadrettet være forsigtige med folk der sidder på Amino og lovpriser sig selv.

Det kunne være rart med et sprog, os almindelige kunne forstå ??? Wink " Ja, men det kan stadig ses i google's cache."

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Du kunne måske anbefale nogle

Nej, jeg laver mine hjemmesider selv.

---

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Det kunne være rart med et sprog, os almindelige kunne forstå ??? Wink " Ja, men det kan stadig ses i google's cache."

Hvis du klikker på den lille pil + 'cached' i et søgeresultat, kan du se den udgang af siden, som google har indekseret efter.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, den bliver opdateret løbende, men du kan bruge http://archive.org/web/ til at se ældre versioner af en hjemmeside.

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:
men du kan bruge http://archive.org/web/ til at se ældre versioner af en hjemmeside

Yes

Tak for det.

Det kan da være rart i kopi tilfælde også ???

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)