Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg ramme et specifikt segment.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 06
Indlæg ialt: 23
Fra  ABC Booking Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk.....

Jeg har en hjemmeside der efterhånden har kørt i et par år der omhandler at finde fest underholdning 

Jeg har lige opgraderet siden kraftigt med et nyt design og nogle nye features, bla. et system hvor folk der skal holde fest kan oprette en booking forespørgsel og så kan vores artister byde ind på de jobs......

Mit spørgsmål er så, det er ikke så svært at ramme segmentet artister og få dem til at oprette en profil, og jeg har da efterhånden også en del artister på siden....

Det er noget sværere at ramme segmentet af folk der står og skal holde en fest, det være sig bryllup, fødselsdag, firmafest osv.....

Kan i give nogle gode råd til at fange det segment og få dem ind på siden så jeg kan få gang i mit nye booking forespørgsels system, evt. link til nogle sider jeg kunne kontakte for et samarbejde

Desuden skal det siges at systemet er gratis for både mine artister og folk der vil oprette arrangementer.....

Se siden her: Find fest musik på ABC Booking (åbner i nyt vindue)

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu har du oprettet din debat under email marketing.

Vores løsning til email marketing har mulighed for at segmentere på mange forskellige måder. Og f.eks. sende en mail til modtagerne og lade dem vælge ud fra nogle oprettede segmenter.

Det viser vi hvordan gøres som en del af vores gratis opstartsrådgivning:

http://mailplatform.dk/mailplatform-gratis-proveadgang/

I forhold til dit website må du have andre typer af eksperter på banen.

Kim

Tilmeldt 9. Apr 06
Indlæg ialt: 23
Fra  ABC Booking Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh ja....... men det var da vist også en fejl......

Jeg ville egentlig oprette den som en general tråd, for online marketing generelt.....

Må have klikket forkert eller noget da jeg valgte forum.......

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)