Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indiske freelancere ...

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 06:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tritonus:
Jeg kender nogle stykker der til gengæld har haft gode erfaringer med polakker.
Tjah, man hører jo så meget. Ukrainere er der også nogen der har skrevet godt om.

Problemet er at finde rundt i junglen. Vi har bare ikke midler til at betale danske priser.

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kurt Hansen:
Vi har bare ikke midler til at betale danske priser.

Det var også min holdning. Indtil jeg blev snydt af en udlænding. Nu er holdningen, at jeg ikke har råd til flere dårlige erfaringer og tabte penge. Men ja, de danske priser er desværre høje. Jeg skulle have uddannet mig selv som programmør..

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt rigtigt mange penge på Elance og oDesk efterhånden.

Det kan sagtens lade sig gøre. I dag har jeg hhv. én grafiker og én programmør tilknyttet, jeg ved kan levere varen. Men jeg er gået en del af slagsen igennem, der desværre ikke kunne.

TrendsOnline har skrevet lidt om det her, hvor jeg kommer ind på den meget anderledes arbejdskultur, de har i Østen ctr. DK:

http://trendsonline.dk/2014/01/13/tech-toolbox-outsourcing-halfdan-timm/

Det kan lade sig gøre - held og lykke næste gang. :-)

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:

TrendsOnline har skrevet lidt om det her, hvor jeg kommer ind på den meget anderledes arbejdskultur, de har i Østen ctr. DK:

http://trendsonline.dk/2014/01/13/tech-toolbox-outsourcing-halfdan-timm/

... hvor jeg kan læse dette: “Hvis man sender dem noget, som de ikke kan finde ud af at lave, så siger de det ikke…". Jeg er efterhånden ved at komme i tvivl om om det er det jeg er løbet ind i. Som tidligere skrevet: nu får hun een chance mere. Leverer hun ikke varen, bliver hun fyret.

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Det er surt, Kurt! Du har mistet 1,5 måneds omsætning + dine konkurrenter har opnået 1.5 måneds forspring. 

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

M32:
Det er surt, Kurt! Du har mistet 1,5 måneds omsætning + dine konkurrenter har opnået 1.5 måneds forspring. 
Nej, det har jeg ikke. For det første kører den gamle side stadig mens jeg udvikler en ny og for det andet forsinker inderens lille delprojekt ikke, da det foregår sideløbende med mit eget. At jeg er lang tid om projektet, skal ikke tilskrives inderen, men mig.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kurt Hansen:
Problemet er at finde rundt i junglen. Vi har bare ikke midler til at betale danske priser.

I kommer til at spilde en masse penge hvis strategien er bare at hyre nogen og forvente de kan gøre det så godt som en du kan kommunikere ordentligt med og hvor du kender kulturen.

Som dansker har man nogle forventninger til et samarbejde, bl.a. at aftaler bliver overholdt, at der bliver meldt tilbage, at udvikleren siger til hvis han har spørgsmål, at han fortæller åbent hvis der er noget han ikke kan løse osv. osv.

Men det er præcis der der halter i mange lande her i Østen, og hvis du bare hyrer en inder efter at have læst lidt om ham, og chattet lidt over Skype, så er det heldet du søger, da det er rent held hvis du finder en der rent faktisk kan det han siger.

Enten så skal du få testet en eventuel udvikler af, eller få en anbefalet. Anbefalinger er dog ekstremt svære at få på gode udenlandske folk, da det kun er 5-10% der virkelig kan deres kram, så når man finder den slags folk, render man ikke og giver deres kontaktinfo ud til højre og venstre. Det tager jo lang tid at finde den rigtige og koster også penge i form af testprojekter, evaluering osv. Især den sidste del glemmer mange, og derfor bliver det bare et spørgsmål om held at finde den rigtige.

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Seneste nyt: Inderen blev fyret her til morgen. Igen "... been four days out of town" og andet gøws. Samtidig konstaterede hun, at det jeg gerne vil have ikke kan laves i WooCommerce, så hun bliver nødt til at udvikle et nyt plugin fra scratch ... naturligvis til en helt anden pris end oprindelig aftalt. Suk.

Så ka' jeg lær' det, synes holdningen at være hos de fleste der har kommenteret tråden. Nej, det kan jeg ikke. Og hvor ikke det? Fordi jeg simpelthen ikke har 7000 + moms. Så enkelt er det.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kurt Hansen:
Så ka' jeg lær' det, synes holdningen at være hos de fleste der har kommenteret tråden. Nej, det kan jeg ikke. Og hvor ikke det? Fordi jeg simpelthen ikke har 7000 + moms. Så enkelt er det.

Jo du ka´lær´det, men det du kan lære er at der ikke er noget quickfix så man får webudvikling billigere, uden der er ulemper.

Som sagt er det rent held hvis du bare lige finder en inder der kan gøre det ordentligt eftersom kun 5-10 % kan det (vores erfaring). Så uden forarbejde, test af personens kompetencer eller anbefalinger fra folk man kender og stoler på, så er det virkelig op af bakke.

Så jeg håber du "ka´ lær´det" og komme positivt videre da du nu bedre ved hvad der skal til før du giver dig i kast med at outsource it-udvikling, da det ikke er noget man bare lige gør med succes, med mindre man er heldig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Generelt skal du tage de 3 ord: Godt - Billigt og Hurtigt og kun vælge 2 af dem.

 

Godt - Billigt (men ikke Hurtigt)

Godt - Hurtigt (men ikke Billigt)

Billigt - Hurtigt (men ikke Godt)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)