Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en Sparring/samarbejdspartner til Webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksætter 

Jeg søger én der har et iværksætter-gen i sig. 
En sparring/samarbejdspartner (eller hvad man nu kalder dét!?) til en webshop hvor der bliver solgt produkter indenfor hus og have m.m. 
Jeg søger fordi jeg driver webshoppen ved siden af mit fuldtidsarbejde, og har desværre alt for lidt tid til alle de projekter der nu høre med til at drive en webshop. ( Jeg kan desværre ikke leve af det ENDNU!). 

Men hvis man nu var to til at give den gas, og kunne skabe noget sammen med stor pil op, så ville det bliver meget lettere og sjovere...
Jeg stiller ikke de helt store krav, bare du er et ærligt menneske der har et godt drivkraft og lysten til skabe resultater. 
Du behøver ikke være ekspert, men alligevel har nogenlunde kendskab til at drive en webshop, så som online salg, seo og markesføring. Det er selvfølgelig også vigtigt at vi kan skabe en god kemi sammen.
Da jeg bor i Støvring er mit ønske at du bor i nogenlunde samme område som mig, da jeg synes det vil gøre det nemmere. Støvring/Aalborg området, ca. max 30 km.
Glæder mig til at høre fra nogen der har samme passion som mig med at drive webshop.
Send mig en gerne en privat mail på alazzarotto65@live.dk med en kort beskrivelse af dig selv, og dine kontaktoplysninger. 
Há en forsat en forrygende god weekend Smile
Med venlig iværksætter hilsen
Adele Bang Lazzarotto
Fra FUENGIROLA
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :


Er der slet ingen der vil være interesseret ?

Har du spørgsmål så send mig endelig en mail til alazzarotto65@live.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)