Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføje noindex? SEO problem

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KS71:

Så har jeg fået lavet en robots.txt fil med disallow, og jeg har også fået tilføjet NOINDEX til mine søgeresultater.

Kan man sige noget om hvornår mine "fejl" bliver fjernet fra Google ? Sker dette automatisk, eller skal jeg igennem en de-indeksering ?

- Kim -

Du får intet ud af at sætte "noindex" på, når du har blokeret via robots.txt - for du har jo netop fortalt Google via robots.txt, atde IKEK må crawle dit indhold, så de ser aldrig din "noindex" ;-)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt robots.txt på mine søgeresultater og noindex på nogle af mine kategorier.

Men bliver de mange "fejl"-links slettet af sig selv, så jeg kan undgå duplicate content  ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :


Hvis der ikke er links ind til de undersider vi omtaler her, hverken internt eller eksternt, vil Google selv slette dem igen.

Der vil gå lang tid, men det vil typisk ske.

Hvilken indflydelse det så har på dit sites performance mht ranking, er svært at sige. Men teoretisk er det ikke et hit at have det i indekset.

Der burde være mulighed for upload af en .txt fil med urler - men pt er det et heste arbejde.

Hvor mange sider er der tale om ?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine søgeresultater som jeg har fundet på denne måde - inurl:catalogsearch site:cartoonkids.dk - er indekseret i Google med 180 links

Med index.php i min URL, som jeg har fjernet (håber jeg) så er der indekseret 1100 links, eller 1280 links i alt der skal fjernes.

Så det er lidt af en mundfuld at skulle taste ind manuelt.

Det var derfor at jeg overvejede om man kunne fjerne hele mit site fra google, og så lade google indeksere den igen bagefter.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med at få siderne til at returnere en 404 må jeg lige finde ud af hvordan jeg gør.

Jeg kan se at sider jeg har slettet, automatisk returnere en 404.

Jeg har kigget på guiden til GWT. I stedet for at tage enkelte nye links og tilføje, kan man så ikke bare tage hele websitet - eller er det en ulempe ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
I stedet for at tage enkelte nye links og tilføje, kan man så ikke bare tage hele websitet - eller er det en ulempe ?


Det var netop også det jeg ville gøre, eller topkategorierne for siden (links følges jo)

404 eller 410 er ok.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt mig med "Remove URLs" i GWT, men syntes ikke det rigtig har nogen effekt.

Jeg har et problem med 189 links indholdende "Catalogsearch" i linket - det burde være ordnet fremover med Disallow i robots.txt - inurl:catalogsearch site:cartoonkids.dk men de forsvinder ikke fra søgeresultatet, selv om jeg har smidt en del af dem igennem "Remove URLs" i GWT. Hvor lang tid skal man regne der går ? Det er ved at være 2-3 dage siden jeg forsøgt mig.

Desuden har jeg også problemer med index.php i mine links. Det burde der også fremover var rettet op på, men igen, jeg syntes ikke de links forsvinder. Jeg har kørt omkring 50 links gennem Remove URLs, men uden effekt syntes jeg.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)