Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til livsstil og event firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en partner til et nyt firma, som jeg planlægger at starte. Det vil komme til at sælge produkter indenfor sundhed, fritid og livsstil samt arrangere diverse foredrag, koncerter og mindre messer. Jeg har allerede aftaler med 3 leverandører indtil videre. Det drejer sig om produkter indenfor kost og ernæring, dyrkning af urter og planter og foder til kæledyr. Desuden er der aftaler med flere foredragsholdere samt kontakt til flere firmaer om at deltage i en sundhed og helse messe. Stedet hvor vi kan afholde foredrag og messer er allerede på plads. Det nemmeste ville jo være hvis jeg bare startede op selv, men da jeg har et andet firme i forvejen, søger jeg en partner. så jeg trods alt kan nå at få lidt søvn:-). Jeg kunne jo også bare lade denne ide ligge og fokusere på mit firma, men jeg syntes denne mulighed er for god til bare at droppe den.

Jeg har selv erfaring med salg og offline markedsføring samt lidt erfaring med online markedsføring. Desuden har jeg et stort netværk, som jeg kan trække på.

Det jeg søger er en med erfaring indenfor online markedsføring, webshop og som kan holde mig fast til jorden når mine planer af og til bliver for flyvske eller det går for stærkt(en af mine svagheder). Andre kompetencer er selvfølgelig også velkommen. Mht. investering, så vil vi kunne starte op for under 5000,- men der kan måske blive brug for lidt mere afhængig af hvor meget der skal markedføres. Det vil være en fordel hvis du kommer fra Århus området, da aktiviteterne hovedsaligt vil foregå i det område, men det gør ikke noget hvis du bor længere væk.

Mvh
kim

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der er interesseret?

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Du er velkommen til at forsøge at finde en partner på vores nye side www.investorgate.dk 

/Henrik

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Tilmeldt 22. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim!
Send mig lige en mail på MetteSkibby@hotmail.com.
Er meget interesseret i det firma du gerne vil starte op, hvis du ikke allerede har fundet en anden.
VH.
Mette Skibby 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)