Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skaber mest "liv" på siden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Ofidan.dk har lige fået et helt nyt design og jeg synes der mangler lidt liv.

Jeg har haft flere ting i tankerne

1. Ihuman

2. Whiteboard film

3. Animationsfilm

4. En film med med mig som fortæller om virksomheden.

Er der nogle af jer der har erfaringer med overstående, hvad konvertere bedst - og har det overhovedet en indflydelse på konverteringen?

Kom frisk - lad og få en lille debat om emnet "Liv på siden"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Film generelt er gode til at fastholde de besøgende i længere tid, hvilket i sig selv ikke fremmer din konvertering, men kan bidrage til bedre ranks.

Du kan bruge film til at forklare de mere tekniske produkter, og dermed øge konverteringen af disse. Eller du kan lave videovejledninger til installation m.m., men en præsentationsvideo af din type virksomhed, tror jeg næppe du får meget ud af, især ikke som forsidestof.

Hold fokus på det det de besøgende kommer efter: produkterne.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Tak for dit input. Det ryger med i overvejelserne. :) Har du et forslag til udover SEO og Adwords hvordan vi eventuelt kan konvertere bedre?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1. Slideren bør i mine øjne laves om, så varerne præsenteres pænere og gøres mere sælgende med tydelige call-to-action knapper.

2. Øverst i sidebaren kan du med fordel lave kurv med en "gå til kassen" call-to-action knap, i en anden farve end dine købsknapper, så kunden har lidt lettere ved færdigegøre bestillingen. Alternativt kan du få lavet en centreret pop-up med varerne i kurv, samt to knapper (handle videre, gå til kassen) istedet for din kurv, der åbner oppe i hjørnet.

3. Du kunne oprette slidere på landingpages med relevante produkter, så du også får lidt call-to-action i stedet for bare lidt tekst og produktgrupper.

4. I stedet for nye varer i sidebaren, ville jeg nok vise nogle tilbud, og optimere visningen med købsknapper.

5. Tilpas størrelsen af preview af produktbillederne på produktside og kategoriside m.m.

6. Count-down: vi sender om x tid, eller: køb for x kr. mere og få gratis fragt.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ideerne - det vil jeg straks kigge på. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)